49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
8

با حکم استاندار گیلان “فرزاد دلارام به عنوان شهردار جدید شهر کلاچای معرفی و حکم انتصاب به وی ابلاغ شد.

  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
با حکم استاندار گیلان “فرزاد دلارام به عنوان شهردار جدید شهر کلاچای معرفی و حکم انتصاب به وی ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال : در آیینی روز شنبه با حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رودسر، بخشدار کلاچای، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین محلی و با […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال : در آیینی روز شنبه با حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رودسر، بخشدار کلاچای، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین محلی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حکم استاندار گیلان “فرزاد دلارام به عنوان شهردار جدید شهر کلاچای معرفی و حکم انتصاب به وی ابلاغ شد.
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان در این مراسم بر لزوم دستیابی به توسعه پایدار شهری تاکید و تحقق آن را مستلزم اقدامات جمعی و گروهی دانست.
مسعود کاظمی افزود: در چنین شرایطی همدلی و هم افزایی اعضای شورا می طلبد که در این زمینه یار و پشتیبان شهردار باشند.
وی لزوم پرهیز از نگاههای سیاسی در شهرداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: آنچه برای شهردار و مجموعه شهرداری و شورا باید حائز اهمیت باشد اقدامات موثر و ماندگار در روند توسعه شهری است.
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان به موضوع راه اندازی پایش تصویری اشاره و از آن به عنوان اتفاق موثر در حوزه مکانیزاسیون و هدفمند سازی برای ایجاد نظم و امنیت عمومی ذکر کرد.
وی همچنین از شورا خواست در بودجه سال آینده شهرداری آنچه در خور و شان مردم است بودجه نویسی و مصوب کنند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رودسر هم در این مراسم از شهردارخواست حداکثر اهتمام خود را در جهت افزایش میزان رضایتمندی شهروندان بکارگیری نماید.
مهدی خلقی از شهردار جدید کلاچای به عنوان شخصیتی موثر، سازنده و کار آمد با معلومات بالا و اشرافیت بر انجام امور ذکر و ابراز امیدواری کرد شاهد روند توسعه همه جانبه در شهر کلاچای باشیم.
شهردار جدید کلاچای هم در این مراسم از حسن اعتماد شورا قدردانی کرد و گفت: مطمئنا این اعتماد انگیزه ام را برای خدمت به مردم دو چندان خواهد کرد.
فرزاد دلارام تصریح کرد: بی تردید با تعامل و وحدت رویه و پرهیز از اختلافات قادر خواهیم بود اقدامات ملموس و ماندگاری برای مردم این شهر انجام دهیم و معتقدم بستر و اراده لازم در این زمینه وجود دارد.
به گفته وی، تمام تلاش و اهتمام ما بر این است این شهر را به جایگاه واقعی خود که حق مردم است ارتقا بخشیم.

در این مراسم از سر کار خانم سمیه تقی پور که مدت سه ماه تصدی سرپرستی شهرداری کلاچای را عهده دار بودند قدردانی شد.

 

خبرنگار : سحر مسافر

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.