تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر کلاچای مشمول طرح آسفالت قرار می گیرند

  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر کلاچای مشمول طرح آسفالت قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال : شهردار کلاچای ارائه خدمات مطلوب به همه شهروندان را اولویت شهرداری و شورا ذکر و گفت: تلاش ما بر این است با نگاه بالسویه و عادلانه تمامی کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر مشمول طرح آسفالت قرار گیرند. “فرزاد دلارام” روز دوشنبه رضایت شهروندان را مهمترین […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال : شهردار کلاچای ارائه خدمات مطلوب به همه شهروندان را اولویت شهرداری و شورا ذکر و گفت: تلاش ما بر این است با نگاه بالسویه و عادلانه تمامی کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر مشمول طرح آسفالت قرار گیرند.
“فرزاد دلارام” روز دوشنبه رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و افزود: تحقق این موضوع اولویت اقدامات شهرداری است.
وی با اشاره به خاکی بودن برخی مناطق سطح شهر و متعاقب آن انباشت آب در زمان بارندگی، لزوم توجه به زیر سازی و آسفالت این مناطق را مورد تاکید قرار داد .
شهردار کلاچای، همکاری مردم را در روند انجام پروژه های عمرانی خواستار شد و اضافه کرد: امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر که همان توسعه متوازن شهری است دست یابیم.
“دلارام” در مورد وضعیت زیر سازی و آسفالت بن بست نجم واقع در کوچه شهید بهروز محمد حسینی که هم اکنون در حال انجام است متراژ پروژه را حدود 250مترمربع و با اعتبار بالغ بر 30میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری اعلام و گفت: در فرایند انجام این طرح 32 تن آسفالت استفاده شده است.

خبرنگار : سحر مسافر

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.