تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

شفاف بودن خبر بدور از هرگونه اغماض بهترین شیوه برای جلب اعتماد مخاطب است

  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
شفاف بودن خبر بدور از هرگونه اغماض بهترین شیوه برای جلب اعتماد مخاطب است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال: رجایی شهردار لنگرود ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار لنگرود بجهت تشکیل نشست با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی افزود؛ آینده شغلی خبرنگاران باید تثبیت و بستری برای امنیت شغلی خبرنگاران ایجاد شود. وی گفت در ادامه گفت ؛خبرنگاری حرفه شریفی است و یکی از رسالت های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال: رجایی شهردار لنگرود ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار لنگرود بجهت تشکیل نشست با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی افزود؛ آینده شغلی خبرنگاران باید تثبیت و بستری برای امنیت شغلی خبرنگاران ایجاد شود.

وی گفت در ادامه گفت ؛خبرنگاری حرفه شریفی است و یکی از رسالت های خبرنگاران شفاف سازی و بیان مشکلات مردم است

سیدمهدی رجایی با تمجید از خبرنگاران افزود ؛ اگر رسانه ها نبودند مشکلات شهر به این سرعت بدست ما نمی‌رسید و دیرتر مشکلات شهر و شهروندان مرتفع میشد.

شهردار لنگرود تصریح کرد ؛ شفاف بودن خبر بدور از هرگونه اغماض بهترین شیوه برای جلب اعتماد مخاطب است و مردم و شهروندان باید به این یقین برسند که رسانه ها نقش اصلی خود را که شفاف سازی و تنویر افکار عمومی است را ایفا میکنند.

رجایی خاطرنشان کرد ؛ همواره درب اتاق شهردار و روابط عمومی به روی خبرنگاران باز است و میتوانند به ما برای پیشرفت و آبادانی شهر و تسریع در روند پروژه‌ها کمک شایانی کنند

به

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.