تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
3

اخیرا اظهارنظرهایی درباره تک نرخی شدن قیمت بنزین توسط یکی از نمایندگان مجلس مطرح شد، اما وزارت نفت این خبر را تکذیب می‌کند.

  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
اخیرا اظهارنظرهایی درباره تک نرخی شدن قیمت بنزین توسط یکی از نمایندگان مجلس مطرح شد، اما وزارت نفت این خبر را تکذیب می‌کند.

بر اساس محاسبه‌هایی که انجام داده‌ایم اگر بتوانیم قیمت بنزین را بین 1700 تومان تا 2 هزار تومان به شکل یک نرخ ثابت تعیین کنیم، دولت می‌تواند از آن 31 هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد و نیاز خود از سوخت را تامین کند. وی افزود همچنین محاسبه‌های ما نشان می‌دهد اگر قیمت بنزین را […]

بر اساس محاسبه‌هایی که انجام داده‌ایم اگر بتوانیم قیمت بنزین را بین 1700 تومان تا 2 هزار تومان به شکل یک نرخ ثابت تعیین کنیم، دولت می‌تواند از آن 31 هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد و نیاز خود از سوخت را تامین کند. وی افزود همچنین محاسبه‌های ما نشان می‌دهد اگر قیمت بنزین را حتی به نرخ 2 هزار تومان نیز برسانیم، درآمد دولت به 40 هزار میلیارد تومان می‌رسد که با این تک نرخی شدن هم اصل 75 رعایت می‌شود، هم دولت به درآمد خود می‌رسد و مردم نیز از تک نرخی شدن بنزین رضایت خواهند داشت. نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی افزود با تک نرخی شدن بنزین، دولت می‌تواند باز هم با رانت و فساد در حوزه سوخت مقابله کند.

تکذیب تک نرخی شدن قیمت بنزین

با توجه به اینکه اظهارنظرهای متخلفی در خصوص تک نرخی شدن قیمت بنزین طی هفته گذشته مطرح شده است، کسری نوری، مدیر روابط عمومی وزارت نفت در این خصوص اعلام کرد هر نوع شایعه‌ای در مورد اینکه نرخ بنزین به 1800 تغییر پیدا کند را تکذیب می‌کنیم و وزارت نفت نیز صراحتا اعلام می‌کند چنین موضوعی در مورد تک نرخی شدن بنزین صحت ندارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.