تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان: اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج/ اجرای موفق طرح همگام با کشاورز/ کشف صد تن چوب جنگلی توسط نیرو های بسیجی/ به دنبال ایجاد فضایی برای حمایت از اصحاب رسانه هستیم

  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان: اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج/ اجرای موفق طرح همگام با کشاورز/ کشف صد تن چوب جنگلی توسط نیرو های بسیجی/ به دنبال ایجاد فضایی برای حمایت از اصحاب رسانه هستیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال : فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: با ابتکار هوشمندانه امام (ره) و حدود ۱۰ ماه قبل از جنگ تحمیلی این شجره طیبه تاسیس شد و در همه دوران و مشکلات در کنار مردم بصورت جهادی […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال : فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: با ابتکار هوشمندانه امام (ره) و حدود ۱۰ ماه قبل از جنگ تحمیلی این شجره طیبه تاسیس شد و در همه دوران و مشکلات در کنار مردم بصورت جهادی حضور داشت.

سرهنگ محمد قدرتی با اشاره به فرامنطقه ای بودن تفکر بسیجی گفت: فرهنگ بسیج منحصر به مرز های سرزمینی نظام اسلامی نیست و امروز هسته های مقاومت را در همه جا مشاهده می کنید.

ایشان با اشاره به شعار بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین در هفته بسیج امسال گفت: در شهرستان لاهیجان بیش از ۱۵۰ برنامه در حوزه فرهنگی، خدمت رسانی، عمرانی و امنیتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برخی برنامه های این هفته گفت: از برنامه های هفته بسیج میتوان به برپایی ایستگاه سلامت جهت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، جمع آوری و توزیع کمک مومنانه، طرح پویش شهید سلیمانی هر پایگاه یک خدمت، ارائه خدمات مشاوره حقوقی و روانشناسی، ویزیت رایگان بسیجیان، گشت رضویون، افتتاح دو پروژه خانه عالم و یک منزل مسکونی که توسط گروه های جهادی و خیرین ساخته شدند، اشاره کرد.

ایشان در ادامه به حضور بسیجیان در همه عرصه های خدمت اشاره کرد و گفت: در طرح غربالگری همشهریان با حضور بیش از ۲۰۰ بسیجی در یک مرحله اجرا شد و مرحله بعدی نیز در راستای شناسایی بیماران و آموزش های لازم به زودی آغاز خواهد شد.

حضور گروه های جهادی در بیمارستان برای کمک به کادر درمان و خدمات، غسل و تدفین اموات کرونایی توسط طلاب بسیجی، ضدعفونی معابر و مکان های عمومی، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و تولید ۱۷۰ هزار ماسک و توزیع ۱۹ هزار سبد کالا در هشت مرحله با کمک خیرین در سطح شهرستان، بخشی دیگر از کمک های این نهاد در شهرستان است.

سرهنگ قدرتی در ادامه با اشاره به اجرای طرح همگام با کشاورز گفت: این طرح در چهل روستا برای افزایش بهره برداری محصول برنج و خودکفایی این محصول اجرا شد که باعث افزایش چهارده درصدی این محصول شده است. در همین راستا بیش از ۱۰ تن کود رایگان بین کشاورزان توزیع شد.

از دیگر خدمات بسیج میتوان به طرح ویزیت رایگان هر ماهه در دو روستا، خریداری تعداد ۳۵ دستگاه تبلت و گوشی برای دانش آموزان و کمک به ازدواج جوانان اشاره کرد.

ما در حوزه کشفیات هم تعداد زیادی ماسک، دستکس، مواد ضدعفونی کننده، ۱۰ تن کود شیمیایی خارج از شبکه، ۴ تن آرد دولتی خارج از شبکه و … کشف کردیم.

فرمانده سپاه لاهیجان در بخشی از صحبت های خود به اهمیت منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود نیروی حفاظتی منابع طبیعی، بسیجیان وارد عمل شدند و از ابتدای سال بیش از صد تن چوب جنگلی و قاچاق توسط بسیجیان کشف شد.

محمد قدرتی در پایان با تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: به دنبال این هستیم که فضایی برای کمک و حمایت از اصحاب رسانه ایجاد شود و ما پیگیر مشکلات هستیم.

خبرنگار: محمد صادق غلامی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.