49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

نماینده لاهیجان: لایحه بودجه سال ۹۹ غیر منطقی است.

  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
نماینده لاهیجان: لایحه بودجه سال ۹۹ غیر منطقی است.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه برنامه ریزی یک ساله مالی و یک فهرست از تمامی هزینه‌ها و درآمد‌های دولت است که همه ساله و در ماه آذر یا دی ماه برای سال آینده تهیه می‌شود و از سوی رئیس جمهور به نمایندگان مجلس ارائه می‌شود. نمایندگان مجلس […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه برنامه ریزی یک ساله مالی و یک فهرست از تمامی هزینه‌ها و درآمد‌های دولت است که همه ساله و در ماه آذر یا دی ماه برای سال آینده تهیه می‌شود و از سوی رئیس جمهور به نمایندگان مجلس ارائه می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه ابتدا آن را در کمیسیون‌های تخصصی به مدت دو هفته بررسی می‌کنند. سپس اقدام به تشکیل کمیسیون تلفیق متشکل از نمایندگانی از کمیسیون‌های مختلف می‌کنند و در یک بازه زمانی دو هفته‌ای دوباره لایحه را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌دهند.
پس از این بررسی‌ها لایحه بودجه به صحن علنی آورده می‌شود و در یک بازه زمانی دو هفته‌ای بررسی و تصویب نهایی آن در دستور کار قرار می‌گیرد.
مجید جعفری، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان در این باره در توییتر خود نوشت: با اقای نیکفر، نماینده لاهیجان در مورد بودجه سال ۹۹ صحبت کردم و گفتند لایحه بودجه غیر منطقی و نظرشان منفی است.
به گفته جعفری بعد از مطالعه و تحقیق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در مورد بودجه ۹۹ و تشخیص ضررات این لایحه برای کشور تصمیم شد با نمایندگان مجلس تماس گرفته شود و همچنین و همه اساتید دانشگاه، حوزه‌های علمیه، اصحاب رسانه و… خواستارم تا این لایحه مطالعه و تصویب آن را رد کنند.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.