تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

هدایت آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری لاهیجان در حوزه زیرساخت است

  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
هدایت آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری لاهیجان در حوزه زیرساخت است

فرشید فقیه شجاعی نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و همه زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین سرور و سالار […]

فرشید فقیه شجاعی نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و همه زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را بر تمام ارداتمندان حضرتش تسلیت گفت . وی افزود : اربعین امسال با سالهای دیگر متفاوت است و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اجتماع عظیم مردم را نداشته باشیم .
شجاعی درگذشت مادر گرامی مهندس یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان را به وی تسلیت عرض نمود و ضمن ابراز همدردی از خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی داشتند.
مهندس شجاعی ضمن گرامیداشت هفته ناجا و قدردانی از زحمات حافظان نظم وامنیت کشور از زحمات شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی و همکاران پرتلاش شان ، قدردانی نمودندو همچنین روز جهانی کودک را به کودکان ایران زمین به ویژه کودکان عزیز لاهیجانی تبریک و تهنیت گفتند .
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان با گلایه از خاموشی اکثر معابر سطح شهر به ویژه در کمربندی لاهیجان ، از اداره برق شهرستان خواست به جهت تأمین امنیت کوچه ها و معابر با همکاری شهرداری اقدام لازم را جهت تأمین روشنایی معابر خاموش انجام دهد .
فرشید فقیه شجاعی با بیان اینکه شهر لاهیجان همواره در فصول مختلف سال به خصوص ایام بارندگی با مشکلات بسیار زیادی در زمینه آبگرفتگی معابر روبروست ،افزود : هدایت و جمع آوری آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری لاهیجان در حوزه زیرساخت ها بوده و با توجه به انجام لوله گذاری در نقاط مختلف لاهیجان نیاز است در چندین نقطه دیگر عملیات لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی اجرا شود . وی از شهرداری خواستار لوله گذاری حد فاصل میدان گیل تا حاج سلیم محله در مسیر عرضی خیابان بمنظور دفع آبهای سطحی شد .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.