تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

خبرنگاران افرادی متفکر، تفکرساز، خط مقدم‌ بحران ها و حوادث و لایق احترام و تکریم هستند/خبرنگاران منتقدانی منصف باشند/ اگر موضوعات مطرح شده در رسانه ها با دید کارشناسی باشد قطعا اعتماد مخاطبان را به دنبال دارد.

  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
خبرنگاران افرادی متفکر، تفکرساز، خط مقدم‌ بحران ها و حوادث و لایق احترام و تکریم هستند/خبرنگاران منتقدانی منصف باشند/ اگر موضوعات مطرح شده در رسانه ها با دید کارشناسی باشد قطعا اعتماد مخاطبان را به دنبال دارد.

به گزارش نگین شمال به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، جمعی از اصحاب رسانه امروز ( دوشنبه، ۱۴ مهر) با فرماندار جدید شهرستان لنگرود دیدار و‌ گفت وگو کردند. «رحیم حیدری» در این جلسه با بیان اینکه تعامل با خبرنگاران و برگزاری نشست های خبری مستمر خواهد بود، گفت: خبرنگاران افرادی متفکر، تفکرساز، […]

به گزارش نگین شمال به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، جمعی از اصحاب رسانه امروز ( دوشنبه، ۱۴ مهر) با فرماندار جدید شهرستان لنگرود دیدار و‌ گفت وگو کردند.

«رحیم حیدری» در این جلسه با بیان اینکه تعامل با خبرنگاران و برگزاری نشست های خبری مستمر خواهد بود، گفت: خبرنگاران افرادی متفکر، تفکرساز، خط مقدم‌ بحران ها و حوادث و لایق احترام و تکریم هستند.

فرماندار جدید شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه گفت وگو بعد اصلی فرهنگ سازی است که بخش زیادی از آن توسط اصحاب رسانه انجام می شود، افزود: توسعه یافتگی جز با کمک فرهنگ امکان‌ پذیر نیست و فرهنگ نیز جز با یاری رسانه ها ممکن نخواهد بود.

حیدری با تاکید بر اینکه مطبوعات خوب فقط مطبوعات حامی دولت نیستند و در عین حال نباید عناد هم داشته باشند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید منتقد منصف باشند و خطوط قرمز و منافع ملی را رعایت کنند.

وی با اشاره به رعایت اخلاق رسانه ای و تقویت سواد رسانه ای در مردم، اظهار کرد: اگر موضوعات مطرح شده در رسانه ها با دید کارشناسی باشد قطعا اعتماد مخاطبان را به دنبال دارد.

حیدری ادامه داد: رسانه ها عامل تقویت و توسعه اجتماعی و در عین حال عامل بازدارنده خواهند بود و باید به نقش خود عمل کنند و امروزه که نیاز به تقویت امید در جامعه داریم باید بیشتر از گذشته به تقویت مشارکت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه تهمت و افترا به افراد و اشخاص، خلاف شرع، اخلاق و قانون است، تصریح کرد: رسانه ها باید در سلسله مقالاتی در خصوص مذمت اینگونه رفتار و فرهنگ سازی هدفمند و بمباران نوشتاری در این زمینه عمل کرده و افکار عمومی را متوجه وقاحت اینگونه از رفتارها کنند.

حیدری در پایان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی و تحریم های همه جانبه دشمنان، گفت: در این شرایط مسئولان باید بیشتر وقت خود را صرف برنامه ریزی، پیش بینی و پیشگیری از حوادث احتمالی کنند.

گفتنی است، در این جلسه صمیمانه اصحاب رسانه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار تعامل بیشتر روابط عمومی ادارات شهرستان با خبرنگاران شدند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.