تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
3

مردم تلاش‌های خادمین خود را می‌بینند / نماینده‌ای که گفته برای دو شهر دستگاه سی‌تی‌اسکن گرفته‌، چرا برای شهر خودش نگرفت؟

  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
مردم تلاش‌های خادمین خود را می‌بینند / نماینده‌ای که گفته برای دو شهر دستگاه سی‌تی‌اسکن گرفته‌، چرا برای شهر خودش نگرفت؟

دکتر ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار «نگین شمال» با اشاره به حاشیه‌سازی برخی از رسانه‌ها تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها حتی یک مورد از اقدامات و عملکردهای ما را منتشر نکردند و تا توانستند حاشیه ایجاد کردند اما ما به کار و تلاش خود جهت انجام وظایف و خدمت به مردم فهیم ادامه می‌دهیم. […]

دکتر ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار «نگین شمال» با اشاره به حاشیه‌سازی برخی از رسانه‌ها تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها حتی یک مورد از اقدامات و عملکردهای ما را منتشر نکردند و تا توانستند حاشیه ایجاد کردند اما ما به کار و تلاش خود جهت انجام وظایف و خدمت به مردم فهیم ادامه می‌دهیم.

وی افزود: این‌گونه حاشیه پردازی‌ها غیرحرفه‌ای و به‌دوراز اخلاق است، پذیرای انتقادات هستیم اما آیا تاکنون یک کار مثبت از سمت ما انجام‌نشده است؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهارات یکی از نمایندگان هم‌جوار پیرامون خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن خاطرنشان کرد: چند روز اخیر نوشتند نماینده شهر دیگری گفته است برای دو شهر دیگر استان دستگاه سی‌تی‌اسکن گرفته‌، این آقای توانمند چرا برای شهر خودشان این دستگاه را نگرفتند؟!

وی ادامه داد: اگر اعتماد و توانمندی وجود نداشت بعد از سه سال و نیم، نمایندگان گیلان بنده را به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان انتخاب نمی‌کردند.

دکتر نیکفر در پایان عنوان کرد: برخی دوست ندارند مردم از عملکردهای ما باخبر شوند اما مردم تلاش‌های خادمین خود را می‌بینند و می‌دانند چه کسانی به فکر خدمت به آن‌ها و چه کسانی به دنبال سیاه نمایی و … هستند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.