تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

همکاری نیروی هوایی ارتش با سایپا

  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
همکاری نیروی هوایی ارتش با سایپا

و به نقل از سایپا؛ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده افزود: حضور و بازدید از مجموعه گروه خودروسازی سایپا به منظور شناساییِ ظرفیت‌ها و بررسی امکان همکاری مشترک با صنعت خودرو کشور در زمینه طراحی و ساخت موتور و قطعات دارای فناوری بالا صورت می‌گیرد که قطعاً در صورت توسعه این مدل همکاری، تحریم‌های دشمن […]

و به نقل از سایپا؛ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده افزود: حضور و بازدید از مجموعه گروه خودروسازی سایپا به منظور شناساییِ ظرفیت‌ها و بررسی امکان همکاری مشترک با صنعت خودرو کشور در زمینه طراحی و ساخت موتور و قطعات دارای فناوری بالا صورت می‌گیرد که قطعاً در صورت توسعه این مدل همکاری، تحریم‌های دشمن را شکست خواهیم داد.

وی به وجود توان و تخصص لازم در گروه سایپا در زمینه امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص اشاره و تصریح کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب شرکت مگاموتور قصد داریم از توان فنی این شرکت در زمینه ساخت موتور پهپاد‌ها استفاده کنیم.

امیر نصیرزاده در بخش دیگری از اظهارات خود، استفاده از دانش متخصصان داخلی را راهکار توسعه فعالیت‌ها در هر دو بخش صنایع دفاعی و خودروسازی عنوان کرد و گفت: در زمینه ساخت قطعات الکترونیک دارای فناوری بالا، آماده انتقال تجربیات خود به گروه سایپا هستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: حضور نیروی انسانی متخصص و جوان در سایپا و نیز برنامه آینده این گروه در زمینه تولید خودرو‌های متنوع و جدید، امیدبخش و اعتمادآفرین است.

وی در پایان افزود: هدف از همکاری مشترک با گروه خودروسازی سایپا، طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز هر دو مجموعه خودروسازی و نیروی هوایی است و قطعاً در این زمینه اقدامات و برنامه‌های مناسبی را اجرا خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.