تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

سرپرست شهرداری لاهیجان از برگزاری نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید کریمی خبرداد.

  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
سرپرست شهرداری لاهیجان از برگزاری نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید کریمی خبرداد.

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: این جشنواره با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه فرهیخته لاهیجان و با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور شناسایی جوانان نخبه و خلاق 18 تا 35 سال لاهیجانی برگزار خواهد شد. دبیر اجرایی نخستین جشنواره جوان خلاق […]

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: این جشنواره با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه فرهیخته لاهیجان و با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور شناسایی جوانان نخبه و خلاق 18 تا 35 سال لاهیجانی برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی اضافه کرد: معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر شهرستان لاهیجان با هدف زمینه سازی ارزش های متعالی ، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی، روحیه خودباوری، ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت های هویت آفرین، ابداع و ابتکار، الگو سازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی از اهداف نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی با عنوان شهید ابوالحسن کریمی اولین فرماندار و دادستان ولایت مدار و انقلابی لاهیجان می باشد.
قیامتیون اظهار کرد: انتخاب جوان خلاق در زمینه های قرآنی،طلاب و روحانیون، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، کارآفرین، اجتماعی، دانشگاهی، رسانه ای، ابتکار و اختراع، دهیاری و شوراها، مدیریت، بهداشت و درمان، فنی و حرفه ای و … از محورهای این جشنواره است.
سرپرست شهرداری لاهیجان با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره هم بین دانش آموزان 14 تا 18 ساله و توانخواهان برگزار می شود، گفت: جوانان خلاق لاهیجی تا چهارم دی ماه سال جاری فرصت دارند تا در سامانه این جشنواره به نشانی http://ycl.liau.ac.ir ثبت نام نمایند.
وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان این جشنواره را فرصتی برای شناسایی جوانان خلاق لاهیجی و بهرمندی از ایده ها و توانمندی های نسل جوان برای توسعه و آبادانی شهرستان لاهیجان می دانند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.