تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

گاز مایع ، هست یا نیست؟!

  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
گاز مایع ، هست یا نیست؟!

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : علی اصغرعباسی گفت: براساس سهمیه بندی جدید ، به هر خانوار گیلانی در روستاها و شهرهای کوچک که به دلایلی، به گاز دسترسی ندارند، ماهانه 4 سیلندر گاز داده می شود که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد. وی افزود : از ابتدای امسال تاکنون 35 […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : علی اصغرعباسی گفت: براساس سهمیه بندی جدید ، به هر خانوار گیلانی در روستاها و شهرهای کوچک که به دلایلی، به گاز دسترسی ندارند، ماهانه 4 سیلندر گاز داده می شود که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد.
وی افزود : از ابتدای امسال تاکنون 35 هزار تن گاز مایع در استان توزیع شده که اگر گلایه ای در این زمینه وجود دارد به بخش نظارت و عاملان توزیع بر می گردد که سازمان صمت باید نظارت دقیق انجام دهد.
معاون بازرسی سازمان صمت گیلان هم در این باره گفت : بازرسان ما بر عاملان توزیع گاز مایع نظارت دقیق دارند و اگر تخلفی صورت گیرد بازرسان صمت برخورد می کنند.
نقدی افزود : علت کمبود گاز مایع در گیلان به سهمیه بندی کپسول مایع برمیگردد که 4سیلندر گاز مایع کفاف نیازهای خانوارها نیست .
چند ماهیست که مشکل کمبود و گاه نبود گاز مایع ال پی جی در گیلان مشکلاتی را برای 15هزار خانواری که دسترسی به گاز ندارند فراهم کرده و این در حالیست که شرکت پخش فراورردهای نفتی می گوید امسال 4برابر سالهای قبل گاز مایع بین خانوارها توزیع شده است.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.