تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

تشکیل کارگروه مشترک استانداری گیلان و صندوق بازنشستگی فولاد

  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تشکیل کارگروه مشترک استانداری گیلان و صندوق بازنشستگی فولاد

دکتر مسرور در ابتدای این جلسه گفت شرکت ما در جلسه به دعوت استاندار محترم بوده و امیدواریم جلسه نتایجی به دنبال داشته باشد. در ادامه این جلسه، مدیران عامل شرکت دخانیات ایران، خدمات عمومی فولاد و فولاد آلیاژی و رییس هیات مدیره شرکت سایپا در سخنان جداگانه ای گزارشی از اقدامات و برنامه های […]

دکتر مسرور در ابتدای این جلسه گفت شرکت ما در جلسه به دعوت استاندار محترم بوده و امیدواریم جلسه نتایجی به دنبال داشته باشد. در ادامه این جلسه، مدیران عامل شرکت دخانیات ایران، خدمات عمومی فولاد و فولاد آلیاژی و رییس هیات مدیره شرکت سایپا در سخنان جداگانه ای گزارشی از اقدامات و برنامه های شرکت های متبوع خود ارایه دادند.

در ادامه جلسه ، دکتر مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این نشست پیشنهاد داد با مدیریت معاون اقتصادی و برنامه ریزی استان، کارگروهی با حضور مسولان استان و نمایندگان صندوق تشکیل شود.

وی پیشنهاد داد در این کارگروه سه حوزه مورد بررسی قرار گیرد که عبارتند از: تقویت کریدورها عبوری،فعال شدن کارگروه در موضوع پروتکل تجارت ترجیحی با روسیه که سال گذشته امضا شده و آغاز فعالیت کارگروه در خصوص زنجیره تامین مورد نظر شرکت های تابعه صندوق.

مسرور با اشاره به بازدید خود از مجتمع دخانیات گیلان گفت این مجتمع بزرگترین مجتمع شرکت دخانیات در سطح کشور است که هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. این مجتمع در نظر دارد امسال هفت میلیارد نخ تولید داشته باشد. ضمن اینکه قرار است شرکت سایپا ۱۴۰ وانت پراید را برای توزیع مویرگی در اختیار شرکت دخانیات قرار دهد. مسرور گفت با قولی که مدیرعامل شرکت دخانیات داده قرار است تا پایان سال این شرکت وارد بورس شود. ضمن اینکه صندوق فولاد بورسی شدن سایر شرکت ها را نیز به صورت جدی دنبال می کند و قرار است در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: چنانچه مدیران استان زمینه های سرمایه گذاری در استان را تشریح کنند صندوق و شرکت های آن آماده مشارکت در این سرمایه گذاری ها هستند تا منافع شرکت های تابعه صندوق و استان گیلان به صورت توامان تامین گردد.

پس از سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر زارع استاندار گیلان با تشکر از حضور دکتر مسرور و مدیران عامل چند شرکت تابعه صندوق از پیشنهاد دکتر مسرور برای تعیین کارگروه مشترک استقبال نموده و دستور تشکیل آن را صادر کرد.

وی بر لزوم افزایش زمین های کشت توتون در استان به ۱۰۰۰ هکتار جهت مصرف در مجتمع دخانیات گیلان تاکید کرد.

وی همچنین از تشکیل دفتر منطقه ای سایپا در گیلان حمایت نمود.

زارع دستور داد تمامی موانع واردات برای سایپا از بنادر منطقه آزاد انزلی مرتفع گردد.
گفتنی است آقای بهروزی فر نماینده فومن در سخنانی ضمن خیرمقدم به مدیران صندوق فولاد از عزم دکتر مسرور برای حل مشکلات صندوق قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.