تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

کاهش ۲ تا ۵ درجه ای دمای هوای گیلان

  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کاهش ۲ تا ۵ درجه ای دمای هوای گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز خبر داد و گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد هوایی نیمه ابری تا ابری و مه آلود در نواحی جلگه ای استان هستیم. محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی است، […]

مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز خبر داد و گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد هوایی نیمه ابری تا ابری و مه آلود در نواحی جلگه ای استان هستیم.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی است، اظهار کرد: دمای هوای رشت در گرم ترین ساعت به ۲۹ درجه سلسیوس و در خنک ترین ساعت به ۲۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی از فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: از بعدازظهر به تدریج با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه شرایط برای افزایش ابر و کاهش نسبی دما مهیا می شود و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد هوایی نیمه ابری تا ابری و مه آلود در نواحی جلگه ای استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه سامانه خنک با کاهش دو تا پنج درجه ای دمای هوا همراه خواهد بود، تصریح کرد: بارندگی، وزش باد و رعد و برق از دیگر پدیده های مورد انتظار طی عصر امروز تا عصر روز پنجشنبه است.

دادرس، ضمن پیش بینی آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن آب رودخانه ها، گفت: احتمال رانش و لغزش در مناطق بالادست و اصابت صاعقه نیز وجود دارد.

وی بیشینه ارتفاع موج دریا طی عصر امروز را یک متر دانست و یادآور شد: دریا از عصر چهارشنبه مواج خواهد شد و روند افزایش ارتفاع موج تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت و لذا شرایط برای فعالیت های مرتبط نامناسب است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.