a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

توزیع “تخم نوغان” در کشور ۷۷درصد افزایش یافت/ لزوم افزایش تعرفه واردات نخ ابریشم در حمایت از تولید ملی

  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۵۲
توزیع “تخم نوغان” در کشور ۷۷درصد افزایش یافت/ لزوم افزایش تعرفه واردات نخ ابریشم در حمایت از تولید ملی

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به افزایش ۷۷ درصدی توزیع تخم نوغان گفت: افزایش تعرفه واردات نخ ابریشم در حمایت از تولید داخلی و اختصاص ۵۰ درصد درآمد حاصل از عواید گمرکی واردات آن برای توسعه نوغانداری پیشنهاد می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت ، […]

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به افزایش ۷۷ درصدی توزیع تخم نوغان گفت: افزایش تعرفه واردات نخ ابریشم در حمایت از تولید داخلی و اختصاص ۵۰ درصد درآمد حاصل از عواید گمرکی واردات آن برای توسعه نوغانداری پیشنهاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت ، عدیل سروی زرگر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان گیلان اظهار داشت: افزایش میزان توزیع تخم نوغان معادل 77 درصد و افزایش تعداد نوغانداران کشور، افزایش میزان تولید پیله تر ابریشم به هزار و 650 تن در سال 99 از اهم اقدامات ما محسوب می‌شود.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه توسعه نوغانداری در 7 استان از جمله گیلان در حال اجرا است و این صنعت مزایایی از جمله شرایط اقلیمی مناسب و مستعد پرورش کرم ابریشم، کوتاه بودن دوره پرورش، ایجاد مشاغل خانگی و ایجاد درآمد را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه نوغانداری در 16 شهرستان گیلان با هدف ایجاد اشتغال برای 9 هزار خانوار روستایی و بهبود معیشت آنها و تامین مواد اولیه فرش و منسوجات ابریشمی دنبال می‌شود و عملکرد ما در سال 99 بهتر از هدفگذاری‌های انجام شده بود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.