تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

اگر مسئولی بعد از گرفتن مسئولیت اموال بیت‌المال را متعلق به خود می‌داند مشکل از تربیت اوست/از اینکه مدیریت فضای مجازی در اختیار دیگران است، نگران هستیم و ما باید یک شبکه‌ی ملی اطلاعات را ساماندهی بکنیم

  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
اگر مسئولی بعد از گرفتن مسئولیت اموال بیت‌المال را متعلق به خود می‌داند مشکل از تربیت اوست/از اینکه مدیریت فضای مجازی در اختیار دیگران است، نگران هستیم و ما باید یک شبکه‌ی ملی اطلاعات را ساماندهی بکنیم

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : امام جمعه لنگرود در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:مقام معظم رهبری در دیدار تصویری ۲ شهریورماه با هیئت دولت، ابراز نگرانی کردند و فرمودند از اینکه مدیریت فضای مجازی در اختیار دیگران است، نگران هستیم و ما باید یک شبکه‌ی ملی اطلاعات را ساماندهی بکنیم. متاسفانه […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : امام جمعه لنگرود در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:مقام معظم رهبری در دیدار تصویری ۲ شهریورماه با هیئت دولت، ابراز نگرانی کردند و فرمودند از اینکه مدیریت فضای مجازی در اختیار دیگران است، نگران هستیم و ما باید یک شبکه‌ی ملی اطلاعات را ساماندهی بکنیم.
متاسفانه دولت‌ها در راه‌اندازی این شبکه کوتاهی کردند و این یک خطر است برای جامعه‌ی ما که فرزندانمان ساعت‌ها در فضایی حضور دارند که مدیریتش با دشمن است.
راه‌اندازی این شبکه، اصالت و فرهنگ ما را حفظ می‌کند. رهبری از سال ۹۰ به این موضوع تاکید دارند. ما از دولت می‌خواهیم، در این چند ماه باقی‌مانده برای این موضوع اهتمام جدی داشته باشد.
همچنین از مجلس توقع داریم، از اولین برنامه‌هایش، همین موضوع راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات باشد.

حجت‌الاسلام نقوی با بیان اینکه در آموزش و پرورش به مسئله‌ی پرورش و تربیت توجه نمی‌شود به بخشی از سخنان آقا اشاره کردند: این را بدون هیچ ملاحظه‌ای می‌توان گفت که مسئله‌ی پرورش در آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار نگرفته است.
اگر ما امروز می‌شنویم که مسئولی خیانت می‌کند، این از آنجا پیدا می‌شود که انسان خودساخته‌ای تربیت نشده؛ اگر مسئولی بعد از گرفتن مسئولیت اموال بیت‌المال را متعلق به خود می‌داند مشکل از تربیت اوست.
برای اینکه ما در آینده چنین مشکلاتی نداشته باشیم، باید نسل خودساخته‌ای را تربیت بکنیم و این مسئولیت با آموزش و پرورش است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.