تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

تسریع در روند راه اندازی باشگاه سوارکاری در رودسر

  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تسریع در روند راه اندازی باشگاه سوارکاری در رودسر

رییس هیات سوارکاری رودسر روز سه‌شنبه در اولین مجمع هیات رییسه سوار کاری از اهتمام این هیات برای راه اندازی باشگاه سوار کاری در این شهرستان خبر داد و تحقق آن را گامی مهم در راستای توسعه و ارتقای بیشتر این رشته ورزشی عنوان کرد. محمد حسن رهبر صحنه سرایی توسعه و گسترش این رشته […]

رییس هیات سوارکاری رودسر روز سه‌شنبه در اولین مجمع هیات رییسه سوار کاری از اهتمام این هیات برای راه اندازی باشگاه سوار کاری در این شهرستان خبر داد و تحقق آن را گامی مهم در راستای توسعه و ارتقای بیشتر این رشته ورزشی عنوان کرد.
محمد حسن رهبر صحنه سرایی توسعه و گسترش این رشته ورزشی را نیازمند بهره گیری بیشتراز توان و ظرفیت بخش خصوصی در جذب منابع و امکانات دانست و ابراز امیدواری کرد: این رشته ورزشی بتواند با حمایت همه جانبه مسئولان و بخش خصوصی به جایگاه واقعی خود ارتقا یابد.
وی استعداد یابی را نیاز توسعه ورزش سوارکاری ذکر و اضافه کرد: تلاش ما بر این است با شناسایی قابلیت ها و ظرفیت ها زمینه رشد روزافزون این رشته پرطرفدار ورزشی فراهم شود و معتقدم زمینه و بستر لازم برای تحقق این امر وجود دارد.
رییس هیات سوارکاری رودسر با یادآوری این مطلب که سوارکاری یکی از ورزش های پرطرفدار در ایران و جهان محسوب می شود تصریح کرد: در عین حال که تلاش می کنیم زیر ساختهای لازم را برای این رشته ورزشی فراهم کنیم از مسئولان هم انتظار می رود نگاه خود را به این رشته ورزشی عمیق تر کنند.
رهبر صحنه سرایی همچنین از فعالیت 19کمیته زیر مجموعه این هیات در این شهرستان خبر داد.
در ادامه هر یک از اعضای این هیات نقطه نظرات خود را در راستای بهبود و رفع موانع و نیازمندی های این رشته ورزشی بیان کردند

هیئت سوارکاری رودسر

خبرنگار: عباس جعفری

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.