تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

دفتر دکتر رضا حیدری نژاد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه ی انتخابیه ی لاهیجان و سیاهکل در پاسخ به مطلب منتشر شده در یک پایگاه خبری جوابیه ای را منتشر کرد.

  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
دفتر دکتر رضا حیدری نژاد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه ی انتخابیه ی لاهیجان و سیاهکل در پاسخ به مطلب منتشر شده در یک پایگاه خبری جوابیه ای را منتشر کرد.

دفتر دکتر رضا حیدری نژاد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه ی انتخابیه ی لاهیجان و سیاهکل در پاسخ به مطلب منتشر شده در پایگاه محترم خبری گیل و دیلم، جوابیه ای به شرح ذیل ارائه نمود: گیل و دیلم: در سالهای تصدی مسئولیت شما در شرکت گاز سیاهکل و لاهیجان منابع اعتباری چگونه تأمین شد؟ […]

دفتر دکتر رضا حیدری نژاد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه ی انتخابیه ی لاهیجان و سیاهکل در پاسخ به مطلب منتشر شده در پایگاه محترم خبری گیل و دیلم، جوابیه ای به شرح ذیل ارائه نمود:

گیل و دیلم: در سالهای تصدی مسئولیت شما در شرکت گاز سیاهکل و لاهیجان منابع اعتباری چگونه تأمین شد؟ آیا شخصا در جذب اعتبارات نقش داشته اید؟
پاسخ: دکتر رضا حیدری نژاد در زمان تصدی مسئولیت ریاست اداره گاز شهرستان سیاهکل از سال ۹۱ الی ۹۳ موفق به افتتاح و گازرسانی شهر دیلمان و تعداد زیادی از روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و بخش دیلمان شدند. همچنین ایشان در زمان تصدی ریاست اداره گاز شهرستان لاهیجان از سال ۹۳ الی خرداد ۹۸ موفق به افتتاح و گازرسانی ۹۰ روستای شهرستان لاهیجان و اجرای پروژه های عمرانی متعددی در راستای مسئولیت های اجتماعی شدند.
یادآور می گردد دکتر رضا حیدری نژاد با توجه به سوابق و عملکردشان، همزمان با حفظ سمت ریاست اداره، مسئولیت اجرای پروژه ها را نیز متقبل شده و پس از اتمام پروژه ها در مهلت مقرر، منابع اعتباری آن را از طریق شرکت گاز استان گیلان تامین نموده اند.
حال با توجه به یکی بودن منابع اعتباری و یکی بودن حوزه انتخابیه شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل، مشخصا جای سوال است، اگر نقش دکتر رضا حیدری نژاد به عنوان یک مدیر اجرایی و مسئول پروژه در اجرا و به پایان رسیدن گازرسانی به تمام روستاها و جذب اعتبار و تبدیل لاهیجان به شهرستان سبز در سال ۹۵ مؤثر نبود! چرا تا امروز و در سال ۹۸ (با توجه به یکی بودن حوزه ی انتخابیه نمایندگی مجلس) همچنان تعداد زیادی از روستاهای شهرستان سیاهکل از نعمت گاز طبیعی محروم هستند؟

گیل و دیلم: آیا درست است در دوران تصدی مسئولیت در چند مرحله نماینده مجلس و فرماندار قصد برکناری و لغو ابلاغ حکم مدیریت شما را داشتند؟
پاسخ: شایسته است در خصوص قصد یا نیت نماینده محترم و فرمانداران محترم شهرستان، از شخص ایشان پرسش گردد.

گیل و دیلم: شایعه ای مبنی براحتمال رد صلاحیت تان در گوشه و کنار شنیده می شود، حتی گفته می شود با فرض این احتمال در نشست پنج نفر اصولگرایان حضور یافتید! نظر شما در خصوص این شایعه و فرض بعدی چیست؟!
پاسخ: شایسته است نیت و دلیل انتشار شایعه از “شایعه پرداز” پرسش گردد.

گیل و دیلم: وزارت کشور تاکید ویژه ای بر روی هزینه های انتخاباتی کاندیداها دارد، شنیده می شود شما برنامه های وسیع تبلیغاتی را در برنامه خود دارید، هزینه ی آن را چگونه تامین می کنید؟
پاسخ: دکتر رضا حیدری نژاد تا سال ۱۳۹۱ یعنی تا قبل از پذیرش مسئولیت مدیریت در شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان فعالیت اقتصادی داشتند، هرچند در طول ۷ سال مدیریت اداره گاز دو شهرستان سیاهکل و لاهیجان هیچگونه فعالیت اقتصادی نداشته اند، اما از تمکن مالی مناسب برخوردارند و هزینه های انتخاباتی خود را براساس قانون و در حد قانونی، شخصا پرداخت خواهند نمود و به هیچ فرد، حزب، گروه و جناحی وابستگی مالی ندارند.

گیل و دیلم: شما به عنوان کسی که در بدنه ی دولت در یکی از شرکتهای تامین انرژی حضور داشتید، گرانی بنزین را به صلاح کشور و مردم می دانید؟
پاسخ: دکتر رضا حیدری نژاد با میزان، روش، زمانبندی و نحوه ی اطلاع رسانی قبل و پس از افزایش قیمت بنزین مخالف هستند، ایشان معتقدند میتوان با کار کارشناسی و تخصصی نسبت به تغییر رفتار و فرهنگ سازی مصرف بهینه اقدام نمود.

گیل و دیلم: ظاهرا شما در مقطع دکترا تحصیل نموده اید، در چه رشته و در چه مدت تحصیلات شما طول کشیده است؟ عنوان پایان نامه ی حضرتعالی چیست؟ مقالات علمی حضرتعالی در کدام مجلات بین المللی به چاپ رسیده است؟
پاسخ: تحصیلات دکتر رضا حیدری نژاد، در مقطع لیسانس، مهندسی محیط زیست و عنوان پایان نامه ایشان «ضرورت احداث کارخانه تبدیل زباله به کود کمپوست» و در مقطع کارشناسی ارشد، مدیریت تحول و عنوان پایان نامه شان «تأثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران» میباشد.
همچنین مقطع دکتری تخصصی ایشان از نیم سال اول تحصیلی ۹۵ در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و در رشته ی مدیریت بازرگانی آغاز شد که در تیرماه سال ۹۷ موفق به قبولی در آزمون جامع و زبان EPT گردیده و عنوان پایان نامه دکتری ایشان «ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده» می باشد.

گیل و دیلم: ظاهرا در دوره قبلی در ستاد انتخابات ابوذر ندیمی بودید، اما بعد از انتخابات از قول شما مطرح شد به ایشان رای ندادید! آیا موضوع را تایید می کنید؟
پاسخ: دکتر رضا حیدری نژاد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هدف دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، در کسب آرای آقای ندیمی نقش بسیار بسزایی داشته اند و رای ایشان نیز به آقای ندیمی بوده است، اما در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای ایشان به آقای ندیمی نبوده است.

با تشکر از دغدغه ی پایگاه محترم خبری گیل و دیلم درخصوص ایفای نقش اطلاع رسانی به افکار عمومی و عدم سوءگیری به نفع کاندیدای خاص، مقتضی است برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج کامل جوابیه اقدام فرمایند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.