تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

كشف لاستيك‌هاي قاچاق در لاهيجان 

  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
كشف لاستيك‌هاي قاچاق در لاهيجان 

فرمانده انتظامي لاهيجان از كشف 8 حلقه لاستيك قاچاق به ارزش 240 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري نگین شمال، در تشريح اين خبر گفت: با هدف حمايت از توليدات داخلي و برخورد با سودجويان، طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در شهرستان لاهيجان […]

فرمانده انتظامي لاهيجان از كشف 8 حلقه لاستيك قاچاق به ارزش 240 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري نگین شمال، در تشريح اين خبر گفت: با هدف حمايت از توليدات داخلي و برخورد با سودجويان، طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در شهرستان لاهيجان اجرا شد.

اين مقام انتظامي افزود: در اجراي اين طرح كارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات از وجود تعدادي لاستيك قاچاق در انبار يك باربري مطلع شده و با هماهنگي قضائي به اين مكان اعزام شدند.

وي با بيان اينكه در بازرسي از اين انبار، 8 حلقه لاستيك اتوبوس قاچاق كشف شد ادامه داد: در اين رابطه متهم 69 ساله با تشكيل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفي شد.

سرهنگ جانعلي‌پور تصريح کرد: ارزش لاستيك‌هاي كشف شده توسط كارشناسان، 240 ميليون ريال برآورد شده است.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: براي تحقق شعار سال همه دستگاه‌ها بايد تمام توان خود را به كار گيرند و مردم نيز با عدم استقبال از كالاهاي قاچاق و استفاده از توليدات داخلي، گام بزرگي در جهت تحقق اين هدف بردارند.

فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان با تاکيد بر برخورد قاطع و قانوني پليس با قاچاقچيان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.