تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

ساماندهی دومین رودخانه پرآب گیلان نیازمند تخصیص اعتبار

  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
ساماندهی دومین رودخانه پرآب گیلان نیازمند تخصیص اعتبار

ماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به ساماندهی رودخانه شلمانرود، گفت: این رودخانه به عنوان دومین رودخانه پرآب گیلان است که تاکنون اقدامات خوبی در راستای ساماندهی آن انجام گرفته اما نیاز است که ادامه این پروژه با تخصیص اعتبارات لازم از محل‌ مورد نیاز مورد پیگیری قرار گیرد. پرویز محمدنژاد ، در خصوص […]

ماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به ساماندهی رودخانه شلمانرود، گفت: این رودخانه به عنوان دومین رودخانه پرآب گیلان است که تاکنون اقدامات خوبی در راستای ساماندهی آن انجام گرفته اما نیاز است که ادامه این پروژه با تخصیص اعتبارات لازم از محل‌ مورد نیاز مورد پیگیری قرار گیرد.

پرویز محمدنژاد ، در خصوص طرح‌های در دست اجرای شهر شلمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شلمان یکی از مناطقی است که می‌تواند مبنای تحول خوبی برای تغییر در کل شهرستان باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود ظرفیت موجود در شلمان، آماده پذیرایی از سرمایه گذاران و پروژه‌های متعدد است، افزود: در حال حاضر پروژه‌های خوبی در حوزه گردشگری نظیر پارک آبی ملت و همچنین ایستگاه تحقیقات شلمان که با سابقه بیش از ۱۰۰ سال وجود دارد که همواره مورد استقبال گردشگران و مسافران است.

وی با اشاره به ساماندهی شلمانرود، گفت: این رودخانه به عنوان دومین رودخانه پرآب گیلان است که تاکنون اقدامات خوبی توسط شهرداری و شورای شهر شلمان در راستای ساماندهی آن انجام گرفته اما نیاز است که ادامه این پروژه با تخصیص اعتبارات لازم از محل‌ مورد نیاز مورد پیگیری قرار گیرد.

محمدنژاد گفت: بافت فرسوده شهر شلمان ارائه شده و در حال پیگیری بوده و عملیات اجرایی آن در چهار نقطه پر تراکم شهر تعریف شده است.

نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث پل‌های ارتباطی در ورودی و خروجی شهر شلمان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در حوزه پل، راه‌های ارتباطی و مراکزی است که در آینده نزدیک به عنوان مناطق قابل تغییر و قابل سرمایه گذاری می‌دانیم.

وی در خصوص احداث شهرک توریستی در شلمان، ادامه داد: شهر شلمان این پتانسیل را دارد که دارای یک شهرک رفاهی و توریستی شود، درحال حاضر در مرحله فراهم آوردن زیرساخت‌های این پروژه و تهیه زمین پروژه هستیم.

محمدنژاد در خصوص اعطای سند به ساکنین بومی در شلمان، بیان کرد: درصدد هستیم ساکنین حدود ۸۵۰ املاکی که از سالیان دور در املاک‌شان سکونت داشتند، صاحب سند شوند. در حال حاضر به دلیل بروکراسی اداری دچار مشکل شده و حدود ۲۰۰ سند آماده شده اما به دلیل بروکراسی اداری این روند به کندی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.