تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

سفر 2 روزه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به گیلان

  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
سفر 2 روزه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به گیلان

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای که این روزها با مشکلات به وجود آمده کرونا پیگیر برپایی ورزش زورخانه در سراسر کشور است برای بررسی مشکلات ورزش باستانی استان و بازدید از پروژه‌های این ورزش به گیلان سفرکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال و به نقل از خبرگزاری فارس ، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های مختلف ورزش‌های باستانی امروز به گیلان سفرکرده و از تعدادی پروژه‌های شهرستان‌ها بازدید کرد.

سفر جوهری از پیش از ظهر امروز به گیلان آغاز شد و وی بعد از استقبال رئیس هیئت‌ ورزش‌های زورخانه‌ای استان گیلان و رودبار، در شهرستان رودبار در مورد مشکلات آن‌ها و ورزش باستانی به گفت‌وگو پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سفر جوهری به گیلان اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما برای سفر رئیس فدراسیون، حضور وی برای بازدید از چند پروژه مهم استان گیلان در این رشته ورزشی است.

علی کارگرنیا با بیان اینکه چند پروژه احداث زورخانه در شهرهای رشت، لنگرود و فومن وجود دارد، گفت: مقررشده تا از این پروژه‌ها از نزدیک بازدید شده و کم‌وکاستی‌ها و مشکلات سد راه احداث پروژه جهت تسهیل در امورات گزارش شود تا بتوانیم پیگیری بهتر و مستمری را انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون در فومن افزود: این جلسه با حضور مسؤولین فومن، اهالی ورزش زورخانه‌ای و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد که به اهداف ورزش زورخانه‌ای و کارهای انجام‌شده در این فدراسیون جهت پیشرفت ورزش باستانی در گیلان پرداختند.

رئیس هیئت‌ ورزش‌های زورخانه‌ای گیلان، مسؤولین شهر فومن را ورزش دوست دانست و بیان کرد: در پایان این جلسه تندیس جوانمردی از سوی رئیس فدراسیون پهلوانی به محسنی فرماندار محترم فومن اهدا شد.

کارگرنیا با اشاره به بازدید رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای از پروژه احداث زورخانه در فومن گفت: حضور در منزل مرحوم بخشی از پیشکسوتان ورزش باستانی این شهر، حضور در جمع پیشکسوتان فومن و گفت و با آنان از دیگر برنامه‌های جوهری در فومن بود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سفر دو روزه جوهری در گیلان بیان کرد: بازدید از زورخانه پوریوسف در حقیقت رشت، حضور در بندرانزلی، بازدید از زورخانه آستانه‌اشرفیه و لاهیجان و لنگرود و نشست با کلیه هیئت‌ها و مسؤولین کمیته‌ها در سالن همایش‌های فرمانداری لاهیجان در عصر روز پنج‌شنبه از برنامه‌های پایانی رئیس فدراسیون ورزشی‌های زورخانه در این استان است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.