تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

برگزاری مرحله سوم دوره های آموزشی ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان

  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
برگزاری مرحله سوم دوره های آموزشی ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان

فراگیری مهارت های لازم برای هدایت فرماندهی و هماهنگی در عملیات جست و جو نجات و امداد از دیگر اهداف این دوره آموزشی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد؛

سومین دوره آموزشی ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال استان گیلان برگزار می شود

رشت – سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری مرحله سوم دوره های آموزشی ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال گیلان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اعلام برگزاری دوره آموزشی ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال استان بیان کرد: حوزه داوطلبان و حوزه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گیلان سومین دوره آموزشی ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال گیلان برگزار می کنند.

غلامی با اشاره به هدف این دوره آموزشی اذعان داشت: توانمندسازی، بهبود و ارتقاء سطح دانش و مهارت در پاسخگویی مطلوب به حوادث از اهداف اصلی دوره آموزشی مدیریت بحران در روستاها “ICS” محسوب می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: فراگیری مهارت های لازم برای هدایت، فرماندهی و هماهنگی در عملیات جست و جو نجات و امداد از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

سیاوش غلامی با اشاره به گروه بندی شهرستان های جامعه هدف اظهار کرد: دوره های آموزشی مذکور در ۶ مرحله برای ۳۱۴ خانه هلال در ۱۶ شهرستان استان گیلان در اردوگاه های چاف لنگرود، منجیل و مهر بندرانزلی برگزار می شود، همچنین این دوره ها از ۱۶ مرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان ۱۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به گسترش به تعداد خانه های هلال در گیلان خاطرنشان کرد: ۱۹۴ خانه هلال تاکنون با همکاری بخشداران و دهیاران مناطق استان افتتاح شده است که مقرر شد تا پایان سال جاری ۲۰۰ خانه هلال دیگر در استان گیلان به بهره برداری رسیده و اعضاء آن از آموزش های همگانی امداد بهره مند گردند، همچنین با توجه به حادثه خیز بودن استان راه اندازی خانه های هلال از اهمیت ویژه ای برخوردار است

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.