تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

اولویت ما پیگیری مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی است/ از ابتدای سال جدید با تلاش مجموعه انتظامی شاهد کاهش چشمگیر سرقت و تصادفات در حوزه شهرستان لاهیجان هستیم/ ایجاد ثبات و امنیت در تفرجگاه ها و پارک ها از اولویت ویژه نیروی انتظامی برای آسایش و رفاه مردم است

  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۲۰
اولویت ما پیگیری مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی است/ از ابتدای سال جدید با تلاش مجموعه انتظامی شاهد کاهش چشمگیر سرقت و تصادفات در حوزه شهرستان لاهیجان هستیم/ ایجاد ثبات و امنیت در تفرجگاه ها و پارک ها از اولویت ویژه نیروی انتظامی برای آسایش و رفاه مردم است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن خوش آمدگویی به حاضران و ادای احترام به شهدای انقلات اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم و سلامت به بیان معظلات و مشکلات اجتماعی پرداختند و گفتند: یکی از مطالبات به حق مردم […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن خوش آمدگویی به حاضران و ادای احترام به شهدای انقلات اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم و سلامت به بیان معظلات و مشکلات اجتماعی پرداختند و گفتند: یکی از مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی، مسئله سرقت می باشد که علاوه بر ایجاد یک جو روانی باعث کاهش احساس امنیت در بستر جامعه خواهد شد.

سرهنگ قاسم جانعلی پور افزود: از ابتدایی سال جدید شاهد کاهش ۹ درصدی وقوع آمار سرقت در حوزه شهرستان لاهیجان هستیم و سال جدید نسبت به سه ماهه سال قبل شاهد رشد پنجاه درصدی دستگیری سارقان در شهرستان بودیم.

این مقام انتظامی آمار دستگیری و کشفیات این ستاد را تشریح و ادامه داد: از آغاز سال جدید تا کنون چیزی بالغ بر چهل و پنج کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که نسبت به چهار ماهه اول سال گدشته رشد سی و چهار درصدی داشتیم.

ایشان همچنین به رشد ۲۰۰ درصدی دستگیری سارقان و باند های مواد مخدر و خرده فروشان اشاره کرد و افزود: در دستگیری معتادان شاهد رشد ۱۳۰ درصدی خصوصا دستگیری معتادان متجاهر بودیم.

وی یکی دیگر از مطالبات به حق مردم را ساماندهی تفرجگاه ها دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی برای برخورد و دستگیری اراذل و اوباش که نظم و آرامش مردم را سلب میکردند، همیشه و همه جا اعم از پارک ها، طرح های سالم سازی دریا به صورت قاطع و مستمر حضور داشته و نظم و امنیت را در مناطق تفریحی و گردشگری برقرار مینماید.

فرمانده انتظامی شهرستان به کاهش آمار تصادفات در لاهیجان اشاره نمودند و اضافه کردند: در حوزه درون شهری بالغ بر ۶۷ درصد کاهش مرگ میر بر اثر تصادفات داشتیم و در جرح و آسیب از تصادفات درون شهری شهرستان لاهیجان بالغ بر ۱۶ درصد کاهش داشتیم و همینطور در بحث تصادفات بیرون شهری شاهد کاهش ۲۰ درصدی فوتی ها بوده ایم.

قاسم جانعلی پور یکی دیگر از دغدغه های مردم و شهروندان را تردد خودروها و موتورسیکلت ها که بصورت تجمعی و ایجاد آلودگی صوتی دانستند و بیان کردند: از ابتدای سال ۹۹ بالغ بر هزار و بیست و دو دستگاه موتورسیکلت به دلایل مختلف توقیف شد. در بخش خودرو ۶۶۰ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت داده شدند.

وی یکی دیگر از معظلات اجتماعی را سگ گردانی در مناظق پرتردد شهر دانست و افزود: با ظرفیت های موجود و همکاری دستگاه قضا، فرمانداری و مرکز بهداشت و دامپزشکی، شاهد کاهش سگ گردانی در شهر و مناظق پرتردد هستیم که این امر بصورت یک اقدام ابتکاری و با بستر سازی مناسب، یک الگوی برای استان و دیگر شهرها بوده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان به بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداختند و گفتند: با توجه به مشکلات و شروع ویروس کرونا در کشور به بحث مشکلات اقتصادی بعضی صنوف اقدام به احتکار که از ابتدای سال بالغ بر ۷ پرونده به ارزش ۴۵ میلیارد ریال برای احتکار تشکیل و احتکار کنندگان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

قاسم جانعلی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان

 

 

قاسم جانعلی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.