61b58c3d34","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

دولت تا زمانی که مسئولیت دارد، باید به مسئولیت خودش عمل کند

  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
دولت تا زمانی که مسئولیت دارد، باید به مسئولیت خودش عمل کند

ایشان با توجه به زمزمه های مذاکره با آمریکا گفتند: جنایات آمریکا باید دائم تکرار و بازگو شود تا در این کشور هیچکسی جرئت نکند بحث مذاکره با شیطان بزرگ (آمریکا) را بر زبان بیاورد. دلیل اینکه باید ما هرسال این جنایات آمریکا را بیان کنیم این است که جای شهید و جلاد عوض نشود. […]

ایشان با توجه به زمزمه های مذاکره با آمریکا گفتند: جنایات آمریکا باید دائم تکرار و بازگو شود تا در این کشور هیچکسی جرئت نکند بحث مذاکره با شیطان بزرگ (آمریکا) را بر زبان بیاورد. دلیل اینکه باید ما هرسال این جنایات آمریکا را بیان کنیم این است که جای شهید و جلاد عوض نشود.

نقوی در ادامه با اشاره به جنایات منافقین در کشور، گفتند: از ذهن ملت ما نرفت که عده ای در این کشور به جای اینکه منافقین مزدور تحت حمایت آمریکا و غرب را محکوم کنند، کسانی که ۱۷ هزار نفر از نخبگان، مسئولان و مردم بی گناه این کشور را به شهادت رساندند، به جای اینکه آن خائنین و منافقین و جلادان را محکوم کنند، کسانی که با آنها مقابله کردند را محکوم کردند!

همین کشور های اروپایی که امروز علیه کشور و ملت ما قطعنامه صادر میکنند و همین آمریکا، هشت سال از صدام حمایت کردند برای ساقط کردن انقلاب ما.
آیا میشود با این کشورها، چه آمریکا و چه اروپا مذاکره کرد؟! متاسفانه عده ای باور کرده اند و عده ای با مسئله مذاکره با آمریکا، کشور را امروز دچار مشکل کرده اند و به جای اینکه از ملت عذرخواهی کنند میگویند ما وعده هایی که دادیم برای سال ۹۵ بود!!

امام جمعه لنگرود در ادامه گفت: دولت تا زمانی که مسئولیت دارد، تا روزی که باید باشد با رای این مردم، باید به مسئولیت خودش عمل کند.

نقوی به مشکلات اقتصادی جامعه نیز اشاره داشتند و گفتند: امروز ملت ما دارد یک گرانی افسارگسیخته را تجربه میکند. در مسئله مسکن شما ببینید چه غوغایی شده، اگر همین دولت سالها بخاطر مسائل سیاسی وزیر مسکن را حفظ نمیکرد، اگر از ابتدا مسکن مهر با رفع عیوب و نواقص ادامه پیدا میکرد آیا ما امروز این وضعیت مسکن را در کشور شاهد بودیم؟!
اگر بانک مرکزی ما با بی‌تدبیری ذخایر این کشور و ملت را به باد فنا نمیداد ما امروز در بازار طلا این وضعیت را شاهد بودیم؟!
یک روزی، یک محصول کشاورزی به قیمت ۲۰ هزار تومان، یک روزی هم همان محصول، صرفه اقتصادی برای کشاورز ندارد که حتی از زمین برداشت کند، در طی دو سه ماه!! این مشکل به تحریم ارتباط پیدا میکند یا به نبود و سؤمدیریت مدیران ما ارتباط پیدا میکند؟!

ایشان پایان گفتند: ما از دولتمردان میخواهیم که مسئولیت پذیر باشند، از مجلس میخواهیم که این دولت را وادار به کار و فعالیت کنند. نگذارید ملت ما به این باور برسد که همه امور از دست مسئولان خارج شده، این برای کشور خطرناک است

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.