a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

فرماندارلاهیجان درجلسه شورای فرهنگی گفت:

  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
فرماندارلاهیجان درجلسه شورای فرهنگی گفت:

✅فرماندارلاهیجان درجلسه شورای فرهنگی گفت: 🔸اعتمادواستفاده ازظرفیت جوانان جزمهمی ازبرنامه وسیاستهای دولت تدبیر وامید است . 🔺جلسه شورای فرهنگ عمومی ،باحضور مهندس میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان برگزارشد. فرماندار لاهیجان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه زلزله سال ۶۹ رودبار گفت :در راستای طرح ارائه شده برای برگزاری همایش جوان برتر لاهیجی […]

✅فرماندارلاهیجان درجلسه شورای فرهنگی گفت:
🔸اعتمادواستفاده ازظرفیت جوانان جزمهمی ازبرنامه وسیاستهای دولت تدبیر وامید است .

🔺جلسه شورای فرهنگ عمومی ،باحضور مهندس میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان برگزارشد.
فرماندار لاهیجان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه زلزله سال ۶۹ رودبار گفت :در راستای طرح ارائه شده برای برگزاری همایش جوان برتر لاهیجی باید زمان مناسب در نظر گرفت و روی این طرح بسیار دقیق وبدون عجله کار شود وباید به جوانان اعتماد کرد به طوری که صفر تا صد کارهای اجرایی انجام این طرح بر عهده خود جوانان باشد و دیگر دستگاه های اجرایی بر آنها نظارت و کمک داشته باشند.
وی ادامه داد یکی از سیاست ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید اعتمادواستفاده ازطرفیت جوانان بوده است و در این مقوله نیز اعتماد به جوانان باید در نظر گرفته شود و حتی اگر قرار به برگزاری این همایش است در یکی از نماز جمعه های شهرستان یک جوان بتواند پیش از خطبه ها صحبت کند و همچنین رعایت عدالت در موضوع کمیت ومساوات بین خانم ها و آقایان نیز در نظر گرفته شود.
فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد در کمیته برنامه ریزی این شهرستان از سر فصل فرهنگی مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار درسال مالی جاری مصوب گشته ولی در تخصیص برخی مبالغ به جهت محدودیتهای خارج ازاستان انجام نگردیده و از ره آورد سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان اعتبار مناسب به مجموعه نیمه تمام فرهنگی لاهیجان اختصاص یافته است که این پروژه در حال انجام می باشد. در سال جاری نیز بادرنظرگرفتن اولویتها رقم مناسبی درنظرگرفته خواهدشد.

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.