تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
10

کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای “مدظله‌العالی” نامگذاری شد

  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای “مدظله‌العالی” نامگذاری شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال به نقل از گیلداد ، کمربندی بزرگ تنکابن با طولی به مسافت ۱۲ کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و شریان‌های اصلی شهر تنکابن به شمار می‌آید. کمربندی بزرگ تنکابن صبح امروز با حضور برخی از مسئولان استانی، شهرداری و شورای شهر تنکابن با نام مقام معظم رهبری ” امام خامنه‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال به نقل از گیلداد ، کمربندی بزرگ تنکابن با طولی به مسافت ۱۲ کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و شریان‌های اصلی شهر تنکابن به شمار می‌آید.

کمربندی بزرگ تنکابن صبح امروز با حضور برخی از مسئولان استانی، شهرداری و شورای شهر تنکابن با نام مقام معظم رهبری ” امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ” مزین شد.

در کنار فعالیت‌‌های عمرانی شهرداری تنکابن، توجه خاص این عزیزان به مسائل ارزشی است که در طول مدت شهرداری توسط شهردار جوان مهندس محمد زرودی انجام گرفته است که نمونه‌های بارز آن نصب تندیس شهید مدافع حرم سردار محرمعلی مرادخانی، سردار شهید حسنی و نصب تابلوهای کمربندی تنکابن با تمثال مبارک امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در محورهای شرقی و غربی کمربندی امام خامنه‌ای” (مدظله‌العالی) ” است.

اخیرا نیز با همت شهردار جوان تنکابن رمپ و خیابان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تنکابن به بهره برداری رسید.

ببه گطارش نگین شمال :  شهرداری و شورای شهر تنکابن با معرفی شخصیت‌های علمی، سیاسی و ارزشی همچون نصب مجسمه شهدای انقلاب این شهرستان در محل شهادتشان تا ساخت تندیس امیر سرلشکر خلبان شهید شیرودی و علامه بزرگ و مشهور کشور میرزا طاهر تنکابنی که در مشروطه کم نظیر است را در شهر نصب کردند، چرا که احیای این شخصیت‌ها احیای دوباره شهر تنکابن است.

امام خامنه‌ای امام خامنه‌ای امام خامنه‌ای

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.