تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
3

وضعیت زرد کرونایی در ۱۰ شهرستان گیلان

  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
وضعیت زرد کرونایی در ۱۰ شهرستان گیلان

به گزارش نگین شمال به نقل از تسنیم : محمود قاسم‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارگیری 6 شهرستان استان گیلان در وضعیت سفید اظهار داشت: مردم گیلان در طول این چند ماه به‌خوبی اصول بهداشتی را رعایت کردند تا جایی که شاهد همکاری 90درصدی مردم استان بودیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی […]

به گزارش نگین شمال به نقل از تسنیم : محمود قاسم‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارگیری 6 شهرستان استان گیلان در وضعیت سفید اظهار داشت: مردم گیلان در طول این چند ماه به‌خوبی اصول بهداشتی را رعایت کردند تا جایی که شاهد همکاری 90درصدی مردم استان بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه وضعیت استان گیلان بهتر شده است خاطرنشان کرد: استان گیلان جزو 10 استان کشور است که وضعیت خوبی دارد و درحال‌حاضر شهرستان‌ دارای وضعیت قرمز نداریم اما 10 شهرستان گیلان همچنان در وضعیت زرد هستند.

قاسم‌نژاد با تذکر اینکه مسافران با در نظر گرفتن شرایط موجود و وضعیت گیلان از سفرهای خود به این استان خودداری کنند ابراز داشت: ما از مسافرانی که در این ایام به استان گیلان سفر می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت نمی‌کنند گله‌مند هستیم.

وی به‌ لزوم جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و لغو مسافرت‌ها اشاره و بیان کرد: از هموطنان و مسافران گرامی تقاضا داریم که به گیلان سفر نکنند و اگر ناگزیر به سفر هستند توصیه‌های ابلاغ‌شده توسط وزارت بهداشت و درمان را جدی بگیرند تا سلامتی دیگران به خطر نیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با توجه به افزایش ورود مسافران به گیلان در این ایام خاطرنشان کرد: افزایش ورود مسافران به گیلان به‌ویژه در ایام تعطیلات عید فطر نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است زیرا آمار ورود مسافران به گیلان در دو روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

به گزارش تسنیم، وضعیت استان گیلان نسبت به روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در استان مطلوب است اما این به‌معنای پایان بحران کرونا نیست زیرا این ویروس همچنان سلامتی مردم را تهدید می‌کند و کادر سلامت استان نیز در این ایام فشارها و سنگینی کار درمان بیماران را پشت‌سر گذاشتند و هنوز مشغول خدمت هستند.

 در صورت افزایش ورود مسافر به گیلان و عدم توجه نکات بهداشتی توسط مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند ممکن است شاهد بازگشت دوباره استان به شرایط سخت گذشته باشیم.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.