b1b08232d9","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

کلاس درس معلم وظیفه شناس اشکورات رودسر در باغ فندق

  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کلاس درس معلم وظیفه شناس اشکورات رودسر در باغ فندق

به گزارش نگین شمال : مجید علی پور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پشت ویروس منحوس کرونا این بار در منطقه اشکورات شهرستان رودسر، روستای دیورود به خاک مالیده شد. او افزود: گویی سرشت معلمی با ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است و هیچ عامل خارجی نمی‌تواند مزاحم رابطه […]

به گزارش نگین شمال : مجید علی پور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پشت ویروس منحوس کرونا این بار در منطقه اشکورات شهرستان رودسر، روستای دیورود به خاک مالیده شد.

او افزود: گویی سرشت معلمی با ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است و هیچ عامل خارجی نمی‌تواند مزاحم رابطه عاشقانه معلم و دانش‌آموز شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت:کرونا با ورودش به عاملی برای تهدید سلامتی افراد جامعه بدل شده و مدارس کشور را به تعطیلی کشاند، اما با ایثار و علاقه معلمان، آموزش تعطیل نشد.

مجید علی پوربا بیان اینکه، عرصه آموزش و پرورش عرصه شکست کرونا است، افزود: آموزش مجازی مسیری بود که کرونا بر پیکره آموزش و پرورش تحمیل و با اجبار مسیر مستقیم و حضوری را به مجازی سوق دادو این شکل مجازی و تکنیک‌گونه باز نتوانست حس و دلسوزی بین معلم و شاگرد را کم کرده و بذل ایثار معلمی را مانع شود.

او تصریح کرد: خانم اکبرنژاد، معلم وظیفه شناس روستای دیورود اشکورات بخش رحیم آباد شهرستان رودسر که به عللی همچون نبود زیر ساخت اینترنت وبرخوار دار نبودن برخی دانش آموزان از گوشی هوشمند، قادر به برگزاری کلاس‌های آنلاین نبوده است، اما ابتکاری قابل تحسین از خود نشان داده و با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی کلاس حضوری در دل مزرعه سرسبز باغ فندوق خود برای شاگردانش برگزار و آموزش این دانش آموزان را به خوبی دنبال کرده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.