تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال

  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از  خبرگزاری فارس مراسم افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و استاندار مازندران در رامسر ‌برگزار شد. در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از  خبرگزاری فارس مراسم افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و استاندار مازندران در رامسر ‌برگزار شد.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز یک فروند هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال وارد فرودگاه رامسر شد و این اتفاق برای مردم مازندران و گیلان مبارک باشد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه احداث باند جدید فرودگاه رامسر موضوع با اهمیتی است، گفت: طبق گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از این پس همه ۱۶ شرکت هواپیمایی امکان پرواز به فرودگاه رامسر را دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه‌ فرودگاه رامسر اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است، ادامه داد‌: امیدواریم توسعه ناوبری و ترمینال فرودگاه که مکمل توسعه فرودگاه است نیز به زودی در فرودگاه رامسر با حمایت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرایی شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت گردشگری فرودگاه رامسر و مشکلات پیش از این در این فرودگاه گفت: حتی روزهایی را داشتیم که این فرودگاه به دلیل موانع پروازی تعطیل شده بود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.