تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

امام جمعه لنگرود در خطبه های نماز عید فطر:

  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
امام جمعه لنگرود در خطبه های نماز عید فطر:

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال ، حجت‌ الاسلام والمسلمین نقوی، امام جمعه شهرستان لنگرود در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: کشور ما مانند تمام دنیا، بیش از سه ماه است که درگیر بیماری کروناست، شرایط سختی بود، هم برای خانواده‌ها، هم برای کادر درمانی و بهداشتی، هم برای عزیزانی که […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال ، حجت‌ الاسلام والمسلمین نقوی، امام جمعه شهرستان لنگرود در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: کشور ما مانند تمام دنیا، بیش از سه ماه است که درگیر بیماری کروناست، شرایط سختی بود، هم برای خانواده‌ها، هم برای کادر درمانی و بهداشتی، هم برای عزیزانی که باید در این ایام در میدان حاضر می‌بودند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کردند.

امام جمعه لنگرود ضمن تشکر از آحاد مردم، گروه ‌های جهادی، بسیجیان، اصناف، کسبه‌ای و مسئولینی که در ایام مبارزه با کرونا خدمت رسانی کردند گفت: از بعضی مسئولینی که در میدان حاضر نبودند و هنوز هم در میدان حاضر نیستند، گله‌ مندیم.

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: مسئولین عزیز، مخصوصا در شهرستان پرافتخار لنگرود، باید مثل مردم این شهر باشند؛ باید در میدان حاضر باشند، باید مردم نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری مسئولین را در میدان مشاهده کنند. در این ایام با همه‌ی زحماتی که کشیده شد، اما مشکلاتی داشتیم که در جلسات گفته شد و باید مدنظر مسئولین عزیز قرار بگیرد.

نقوی با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی گفت: بعضی از مسئولین و خیرین عزیز، در رزمایش مواسات خوب پای کار آمدند، سپاه عزیز ما شبانه‌روز تلاش کرد و تا دیروز در مرحله‌ی آخر رزمایش مواسات، بیش از ۶ هزار بسته‌ی غذایی تهیه و توزیع شد.

ایشان در پایان با گله از بعضی مسئولین شهرستان گفت: هم از نماینده‌ی مستقر و هم از نماینده‌ی منتخب، شخصا خواستیم که به این رزمایش بپیوندند، اما توقع ما از این دو بزرگوار برآورده نشد؛ امیدواریم انشاالله در آینده جبران شود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.