تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
0

مدیریت شهری لاهیجان با حضور در اداره ارتباطات شهرداری از کارکنان این مجموعه تقدیر کردند.

  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
مدیریت شهری لاهیجان با حضور در اداره ارتباطات شهرداری از کارکنان این مجموعه تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال : مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان گفت: روابط عمومی یکی از بخش های مهم هر سازمان و اداره ای می باشد. وی اضافه کرد: جای دارد از زحمات رییس و کارکنان اداره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال : مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان گفت: روابط عمومی یکی از بخش های مهم هر سازمان و اداره ای می باشد.
وی اضافه کرد: جای دارد از زحمات رییس و کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برای انعکاس اخبار و عملکرد مدیریت شهری و برنامه ریزی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ارتباط با رسانه ها قدردانی کنم.
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این دیدار گفت: روابط عمومی ها بازوان توانمند مدیران هستند و این از حقیقت های جامعه است.
وی با بیان اینکه بهترین، پاک ترین و امین ترین افراد یک مدیر به عنوان روابط عمومی انتخاب می شوند، افزود: مدیران روابط عمومی امانت دار مردم و مسئولان هستند و روح روابط عمومی ها با روح فرهنگ و هنر آراسته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت شهردار لاهیجان از مجموعه روابط عمومی و همچنین تشکیل گروه موزیک شهرداری که باعث شادی و نشاط شهروندان شد، قدردانی کرد.
در ادامه شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با اهدای لوح از تلاش مجموعه کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان تقدیر کردند.

شهرداری لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.