تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

اجرای مرحله دوم رزمایش مردمی مواسات از فردا

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
اجرای مرحله دوم رزمایش مردمی مواسات از فردا

از فردا بیش از 47 هزار و 500 بسته معیشتی بین خانوارهای گیلانی آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع می شود. به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای هماهنگی رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه ، […]

از فردا بیش از 47 هزار و 500 بسته معیشتی بین خانوارهای گیلانی آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای هماهنگی رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه ، با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا فشارهای روانی و اقتصادی زیادی را بر دولت ، مردم و بسیاری از فعالان و بنگاه های اقتصادی وارد کرد افزود : باید با روحیه جهادی و نوع دست نیازمندان را بگیریم.
آیت الله فلاحتی  با تشکر از فعالیت کمیته های شش گانه شورای هماهنگی رزمایش مردمی مواسات ، همدلی  و کمک مومنانه پیشنهاد کرد : در بسته های حمایتی علاوه بر اقلام مصرفی مواد بهداشتی و برگه های آموزشی مقابله با کرونا هم گنجانده تا اثرات فرهنگی آن هم موثر واقع شود
دبیر شورای هماهنگی رزمایش مواسات استان هم گفت : در مرحله دوم رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه از فردا 20 اردیبهشت بیش از 47 هزار و 500 بسته معیشتی اهدایی مردم ، خیران ، نهادهای خیریه ، دستگاه ها و نهاد ها بین خانوارهای آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عادلی افزود :  مرحله سوم این رزمایش عید سعید فطر با توزیع 50 هزار بسته معیشتی اجرا می شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم گفت : در مرحله اول رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه حدود 40 هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا عرضه شد.
سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه بیش از130 هزار خانوار گیلانی بر اثر شیوع بیماری کرونا دچار خسران و مشکلات اقتصادی  شده اند افزود : بیش از شروع رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه بیش از 45 هزار بسته کمک های خیران استان بین خانواده های آسیب دیده از کرونا  توزیع شد.

مرحله دوم مواسات ، خانوارهای گیلانی ، حجت الاسلامی عادلی ، کرونا ، کمک مومنانه

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.