تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0
فرماندار لنگرود در مراسم افتتاح پروژه راهداری شهرستان:

  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
هفته دولت سرلوحه فصل جدید برای پیشرفت وبالندگی جامعه با گام‌های مستحکم تر برای امید آفرینی وایجاد اطمینان برای رسیدن به آینده‌ای بهتر و روشن تر است. 

به گزارش نگین شمال محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز شنبه در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت در مراسم افتتاح پروژه های آسفالت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان که با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات، نهادها، ارگان ها و حضورجمعی از مردم در روستای خراط محله بخش مرکزی به بیان اینکه هفته دولت به یاد و خاطره شهدای دولت، رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی شده است، افزود: شهدای خدمت در راه خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند،آنان با ولایتمداری و مردم مداری و با تلاش گسترده برای تحقق آرمان های انقلاب و رفع نیازمندی های اساسی کشور تلاش مضاعفی داشتند وبدین واسطه به الگوی جاودانه برای ما تبدیل شدند.

جلالی در ادامه افزود: هفته دولت سرلوحه فصل جدید برای پیشرفت وبالندکی جامعه با گام‌های مستحکم تر برای بر امیدآفرینی و ایجاد اطمینان برای رسیدن به آینده‌ای بهتر و روشن تر است.

فرماندار به خدمات ارزنده دولت در سطح کشور، استان و شهرستان اشاره نمود و افزود: اقدامات ارزنده توسط دولت سیزدهم انجام شده است که لازم است این اقدامات و عملکرد تببین شود و لذا اطلاع رسانی به مردم ضروری است.

در سطح استان در طی هفته دولت امسال هشت هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد و سهم شهرستان ۱۲۹ پروژه با ا عتباری بالغ بر ۱۸۴میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد از جمله ان پروژه های روکش آسفالت معابر روستایی و شهری است که جای تقدیر و تشکر از متولیان دارد چون موجب تامین رضایت عمومی مردم را در برداشته است.

محمدرضا جلالی به اقدامات در طی هزار روز دولت آیت الله شهید دکتر رئیس اشاره کرد و گفت: در شهرستان در طی حدود هزار روز گذشته بالغ بر پنج هزار و صد میلیارد تومان در پروژه های عمرانی، صنعتی و خدماتی و…. در شهرستان به بهره برداری رسیده است که یکی از این پروژه ها کشتارگاه طیور سپید ماکیان در حاجی سرای بخش کومله بود که بالغ بر نهصد میلیارد تومان در هفته گذشته توسط وزیر محترم کشور و استاندار معزز گیلان افتتاح شد،زمینه اشتغال حدود ششصد نفر از جوانان عزیز همین منطقه را مهیا ساخته است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص پروژه مهم، ارزشمند و بی نظیر بندر گردشکری چمخاله، گفت: فاز اول این پروژه با اعتبار بالغ بر چهارصد وپنجاه میلیارد تومان رو به اتمام است، از پروزه های دریا محور ی است که فضای کسب کار شهرستان را در کنار تولیدات کشاورزی، برنج و چای، از حیث وضعیت اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان را تامین ومتحول خواهد نمود یعنی در مرحله دوم که بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد، بخش عظیمی از جوانان جویای کار این منطقه و شهرهای مجاور را به خود اختصاص خواهد داد،.این پروژه به عنوان تنها بندر گردشگری شمال ایران است.

در حوزه بهداشت ودرمان نیز، بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی کومله با اعتبار بالغ بر ششصد میلیارد تومان سال گذشته افتتاح شد بخش عمده ای از نیاز درمانی مردم عزیز از شرق گیلان و حتی مازندران در حوزه درمان به این بیمارستان مراجعه می نمایند.

در حوزه کشاورزی وآب زراعی مزارع شالیزار و تجهیز اراضی کشاورزی، احداث ایستگاه های جدید پمپاژ وحفر چاه وتامین برق پایدار نیز اقدامات و تلاش قابل تقدیری صورت گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.