تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

زمان واریز مرحله دوم بسته معیشتی اعلام شد

  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
زمان واریز مرحله دوم بسته معیشتی اعلام شد

وی افزود: از اردیبهشت ماه این میزان اعتباری که در اختیار خانوارهایی مشمول دریافت یارانه، قرار می‌گیرد در طول ۲۴ ماه به‌تدریج کم می‌شود. روحانی با بیان این‌که «در این زمینه‌ حدود ۲۵ هزار میلیارد در نظر گرفتیم که مصوب شده است»، اظهار کرد: همچنین ۵ هزار میلیارد تومان برای صندوق بیمه بیکاری قرار دادیم […]

وی افزود: از اردیبهشت ماه این میزان اعتباری که در اختیار خانوارهایی مشمول دریافت یارانه، قرار می‌گیرد در طول ۲۴ ماه به‌تدریج کم می‌شود.

روحانی با بیان این‌که «در این زمینه‌ حدود ۲۵ هزار میلیارد در نظر گرفتیم که مصوب شده است»، اظهار کرد: همچنین ۵ هزار میلیارد تومان برای صندوق بیمه بیکاری قرار دادیم که این اعتبار هم تامین شده است تا به افرادی که طبق معیارها بیکار شده‌اند اختصاص دهیم و ۱۳ هزار میلیارد تومان هم برای کرونا اختصاص دادیم که بخشی به وزارت بهداشت بخشی به شرکت‌های دانش‌بنیان و بخشی هم به نیازهای خود وزارت بهداشت برای تأمین مایحتاج به ویژه در بخش دانشگاهی برای مقابله با کرونا اختصاص داده می‌شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: کمک‌هایی که ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه و ارتش و نیروهای مسلح و خیرین برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند نیازمند هماهنگی دارد که در همه بخش‌ها این کمک‌ها به درستی پخش شود که در این زمینه کار به معاون اول سپرده شده است تا با این بخشها جلسه‌ای برگزار کند و هماهنگی‌ها را افزایش دهد.

روحانی افزود: خیرین هم باید به مردمی که تحت فشار قرار گرفته‌اند بیشتر از گذشته کمک کنند. دولت تصمیمات خوبی گرفته است برای مقابله با کرونا و در عین حال این را می‌دانیم که در همه کشورهایی که اوضاع اقتصادی خوبی هم دارند با مشکلاتی بعد از شیوع کرونا مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: ما از همه مردم خواهش میکنیم همانطور که تا امروز کنار وزارت بهداشت، دولت و مسئولان بودند و کمک کردند تا در مقابله با کرونا به شرایط قابل قبولی برسیم بازهم باید ما را یاری کنند و به ما کمک کنند تا ادامه مسیر را هم طی کنیم.

رئیس‌جمهوری اظهار امیدواری کرد که با تحمل سختی و همکاری مضاعف باید کار خود را پیش ببریم و از مشکلات عبور کنیم تا به شرایط کاملا مناسبی برسیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.