تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
2

دستگیری زوج سارق در لاهیجان

  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
دستگیری زوج سارق در لاهیجان

به گزارش پایکاه خبری “نگین شمال ” سرهنگ قاسم جانعلی پور  با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در مناطق روستایی شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیر ی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتطامی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه با پایش محسوس […]

به گزارش پایکاه خبری “نگین شمال ” سرهنگ قاسم جانعلی پور  با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در مناطق روستایی شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیر ی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتطامی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه با پایش محسوس و نامحسوس مناطق مختلف لاهیجان آغاز شد، افزود: ماموران پاسگاه انتطامی لیالستان حین گشت زنی به یکدستگاه خودروی سواری پراید که در حاشیه جاده متوقف شده بود، مشکوک شدند.
وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی دقیق، یک زن و مرد در حال سرقت سیم برق مشاهده و دستگیر گردیدند.
سرهنگ جانعلی پور با اشاره به اینکه متهمان زن و شوهر بودند، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به 7 فقره سرقت سیم برق در شهرستان لاهیجان اعتراف کردند.
فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهمان 48 و 43 ساله به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت، در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.