تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های گیلان

  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با اشاره به عزم جدی این دانشگاه برای تجهیز بیمارستان های استان گفت : 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان رازی رشت و‌ یک دستگاه در بیمارستان جدید تالش نصب و راه اندازی و حدود پنج میلیارد تومان نیز هزینه شد. دکتر ارسلان سالاری با بیان اینکه بیمارستان شهید […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با اشاره به عزم جدی این دانشگاه برای تجهیز بیمارستان های استان گفت : 2 دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان رازی رشت و‌ یک دستگاه در بیمارستان جدید تالش نصب و راه اندازی و حدود پنج میلیارد تومان نیز هزینه شد.
دکتر ارسلان سالاری با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی انزلی هم بزودی به دستگاه اکسیژن ساز مجهز می شود افزود : قرار است دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیمارستان های لاهیجان ، رودسر ، لنگرود و الزهرا رشت را هم به دستگاه اکسیژن ساز مجهز کند.
وی با تقدیر از مساعدت های ویژه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود گفت : به دلیل شناور بودن جمعیت گیلان و کافی نبودن امکانات درمانی استان در بحران شیوع کرونا ، دولت تصمیم گرفت تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی جدیدی در گیلان مستقر کند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.