تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
6

واکنش شدید وزیر آلمانی به دزدیده‌شدن ماسک‌های این کشور توسط آمریکا

  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
واکنش شدید وزیر آلمانی به دزدیده‌شدن ماسک‌های این کشور توسط آمریکا

پایگاه خبری نگین شمال به نقل از گاردین، «آندریاس گایزل» وزیر امور داخلی ایالت برلین آلمان روز جمعه در واکنش به اقدام ناپسند دولت آمریکا در دزدیدن ماسک‌های سفارش‌داده‌شده برای پلیس آلمان، این اقدام را «دزدی دریایی مدرن» خواند. وزیر امور داخلی ایالت برلین در خصوص این اقدام دولت آمریکا اعلام کرد: «حتی در زمان […]

پایگاه خبری نگین شمال به نقل از گاردین، «آندریاس گایزل» وزیر امور داخلی ایالت برلین آلمان روز جمعه در واکنش به اقدام ناپسند دولت آمریکا در دزدیدن ماسک‌های سفارش‌داده‌شده برای پلیس آلمان، این اقدام را «دزدی دریایی مدرن» خواند.

وزیر امور داخلی ایالت برلین در خصوص این اقدام دولت آمریکا اعلام کرد: «حتی در زمان وقوع یک بحران جهانی نیز نباید از چنین روش‌های وحشیانه‌ای استفاده کرد. آمریکا هرگز نباید با متحدان اروپایی خود این‌گونه رفتار کند.»

وی با اعلام اینکه اقدام اخیر دولت آمریکا در واقع دزدی دریایی مدرن است، از دولت فدرال آلمان تقاضا کرد که از واشنگتن بخواهد به قوانین تجاری بین‌المللی پایبند باشد.

دلالان آمریکایی که پیش از این محموله‌های ارسالی به چندین کشور اروپایی دیگر را دزدیده بودند، روز پنج‌شنبه در تایلند مقصد محموله‌ای حاوی حدود 200 هزار ماسک N95 را که به‌سفارش دولت آلمان (برای استفاده نیروهای پلیس) در حال بارگیری بود به آمریکا تغییر دادند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.