تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

کشف 7 کیلو تریاک در لاهيجان

  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کشف 7 کیلو تریاک در لاهيجان

سرهنگ” قاسم جانعلي پور ”  با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت فردي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در این شهرستان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقيقات ميداني از صحت موضوع اطمينان حاصل […]

سرهنگ” قاسم جانعلي پور ”  با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت فردي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در این شهرستان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقيقات ميداني از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند افزود: ماموران موفق به شناسائي متهم اين پرونده و مخفيگاه وي شدند.
وي با اعلام اینکه متهم 29 ساله پس از هماهنگي با مقام قضائي، در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد تصريح كرد: در بازرسی از منزل مسکونی متهم، 6 كيلو و 350 گرم ترياك و 650 گرم سوخته ترياك كشف شد.
سرهنگ جانعلي پور ادامه داد: مواد مخدر و اعتياد زمينه ساز بسياري از جرائم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي است و پليس با فعالان اين حوزه با تمام قدرت و قاطعيت برخورد می کند.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد تاكيد كرد: جوانان به عنوان یک قشر آسيب پذير در مواجهه با پديده شوم اعتياد، باید با دقت نظر بيشتري تحت نظارت رفتاری خانواده‌ها قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.