تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

ماجرای بوی نامطبوع در لاهیجان چه بود؟

  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
ماجرای بوی نامطبوع در لاهیجان چه بود؟

سیداسماعیل میرغضنفری، فرماندار لاهیجان با اشاره به انتشار یک بوی نامطبوع در سطح شهر طی شب گذشته و از بین رفتن آن، گفت: تاکنون هیچ گزارش مبنی بر مراجعه به مراکز درمانی و مسمومیت ناشی از استنشاق بو نداشتیم. میرغضنفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار یک بوی شبه گاز در سطح شهر […]

سیداسماعیل میرغضنفری، فرماندار لاهیجان با اشاره به انتشار یک بوی نامطبوع در سطح شهر طی شب گذشته و از بین رفتن آن، گفت: تاکنون هیچ گزارش مبنی بر مراجعه به مراکز درمانی و مسمومیت ناشی از استنشاق بو نداشتیم.

میرغضنفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار یک بوی شبه گاز در سطح شهر لاهیجان از شامگاه گذشته، اظهار کرد: این بوی نامطبوع از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در لاهیجان احساس شد و تا چهار بامداد امروز ادامه داشت و سپس از بین رفت.

وی با بیان اینکه از همان ساعت اولیه انتشار بو گروه های مختلف امدادی اعم از شرکت گاز و آتش نشانی را مامور رسیدگی کردیم، افزود: تاکنون منشا خارجی برای انتشار بود پیدا نکردیم.

فرماندار لاهیجان انتشار چنین بویی در سطح شهرستان را بی سابقه دانست و تصریح کرد: شامگاه گذشته مه غلیظی بر سطح شهر حاکم بود و این مه اجازه وزش باد و جابجایی هوا را نمی داد.

میرغضنفری از مردم لاهیجان خواست دغدغه ای نسبت به این بو نداشته باشند و خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارش مبنی بر مراجعه به مراکز درمانی و مسمومیت ناشی از استنشاق بو نداشتیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گندزدایی و ضد عفونی کردن مستمر خیابان ها و معابر سطح شهر، یادآور شد: در حال پیگیری عامل انتشار بو هستیم و اقدامات لازم در حال انجام است، اما جای نگرانی برای مردم نیست.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.