تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

شهرداری لاهیجان همچنان پیشرو در ضدعفونی کردن سطح شهر در استان گیلان

  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال”  مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری لاهیجان همه مراکز عمومی، تجاری ، درمانی، مذهبی ، آموزشی ، ادارات ، ایستگاههای تاکسی ، بانک ها را ضدعفونی کرد. وی گفت: تولید ماسک و توزیع به همراه مواد ضدعفونی بین کارکنان شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال”  مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری لاهیجان همه مراکز عمومی، تجاری ، درمانی، مذهبی ، آموزشی ، ادارات ، ایستگاههای تاکسی ، بانک ها را ضدعفونی کرد.
وی گفت: تولید ماسک و توزیع به همراه مواد ضدعفونی بین کارکنان شهرداری و مراکز درمانی از دیگر اقدامات شهرداری لاهیجان در این مدت بود.
وی اضافه کرد: مردم لاهیجان در طول تاریخ به مهمان نوازی شهره هستند ، اما اکنون نیازمند همکاری هم وطنان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند تا با عدم مسافرت به این شهر در بسیج همراهی برای مقابله با کرونا یاریگر مردم لاهیجان و استان گیلان باشند و به یقین در زمان مناسب آماده پذیرایی از مسافران ارجمند خواهیم بود.
کاظمی افزود: مسئولان استان و شهرستان همه توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان بکار بسته اند تا به زودی شاهد رفع این مشکلات باشیم.
وی افزود: از شهروندان عزیز خواهشمندم با عمل کردن به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع کرونا با مسئولان شهرستان همکاری کنند.
شهردار لاهیجان اضافه کرد: خادمان مردم در مدیریت شهری در کنار شهروندان در صف مقابله با ویروس کرونا هستند تا مردمان دیارمان آرامش خیال داشته باشند و تا آخرین لحظه از تلاش برای مقابله با ویروس و خدمات رسانی به شهروندان دست نخواهیم کشید.

شهرداری لاهیجان

ضدعفونی کردن شهر توسط شهرداری لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.