تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

كشف بيش از 11 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در لاهيجان

  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : سرهنگ ” قاسم جانعلي‌پور” ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و به منظور پيشگيري از حوادث ناگوار و حفظ آسايش شهروندان، طرح برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه غيرمجاز در دستور كار پليس شهرستان لاهيجان قرار دارد. […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : سرهنگ ” قاسم جانعلي‌پور” ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و به منظور پيشگيري از حوادث ناگوار و حفظ آسايش شهروندان، طرح برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه غيرمجاز در دستور كار پليس شهرستان لاهيجان قرار دارد.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس آگاهي در بازديد از 3 واحد صنفي 11 هزار و 409 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك را كشف كردند.
وي با بيان اينكه در اين رابطه 3 متهم 31، 35 و 42 ساله به مرجع قضائي معرفي شدند تصريح كرد: كارشناسان ارزش مواد محترقه كشف شده را 47 ميليون و 260 هزار ريال اعلام كردند.
سرهنگ جانعلي‌پور با اشاره به مواد 618 و 619 قانون مجازات اسلامي خاطرنشان كرد: بر اساس قانون تهيه، خريد و فروش و حمل مواد محترقه آتش‌زا و انفجاري غيراستاندارد و اخلال در نظم و آسايش عمومي جرم بوده و قانونگذار براي آن مجازات تعيين كرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان با اشاره به اينكه طرح برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه تا پايان سال ادامه دارد از شهروندان خواست، فرزندان خود از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه‌ كنند.

نیروی انتظامی لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.