تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

بهبودی 200 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا در لاهیجان

  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
بهبودی 200 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا در لاهیجان

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری حاد تنفسی ، ریوی و آنفلوآنزا ۲۰۰بیمار ریوی و آنفلوآنزا در بیمارستان های این شهرستان بهبود یافته و ترخیص شدند. زری رضایی خلیق با اشاره به اینکه برخی از این بیماران  بستری مشکوک به کرونا بودند اظهارداشت: درحال حاضر ۹۳بیمار داری مشکلات ریوی و آنفلوآنزا […]

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری حاد تنفسی ، ریوی و آنفلوآنزا ۲۰۰بیمار ریوی و آنفلوآنزا در بیمارستان های این شهرستان بهبود یافته و ترخیص شدند.

زری رضایی خلیق با اشاره به اینکه برخی از این بیماران  بستری مشکوک به کرونا بودند اظهارداشت: درحال حاضر ۹۳بیمار داری مشکلات ریوی و آنفلوآنزا در بیمارستان پیروز لاهیجان ، ۲۸نفر در بیمارستان میلاد و هشت بیمار نیز در بیمارستان شفای لاهیجان تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: علاوه بر بیمارستان دولتی پیروز لاهیجان دو بیمارستان خصوصی میلاد و شفا نیز به بیماران تنفسی و مشکوک اختصاص یافته است که تلاش شبانه روزی کادر پرستاری و پزشکی برای درمان و بهبود بیماران در حال انجام است .

وی با اشاره به اینکه بهترین راه برای پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا و بیماری کرونا ماندن در خانه است از عموم مردم و شهروندان خواست  هشدارها در مورد  ویروس کرونا را جدی بگیرند وجز برای کارهای ضروری از خانه بیرون نیایند تا بتوان بر این ویروس غلبه کرد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان از ارایه هرگونه آماری از تست مثبت فوت شده ها براثر ویروس کرونا و مبتلایان خوددای کرد .

شهرستان لاهیجان به عنوان قطب پزشکی شرق گیلان از قدیم مطرح بوده است و این شهرستان دارای دو بیمارستان دولتی ۲۲۰تختخوابی پیروز مجهز به بخش های درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمایشگاه‌، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و بخش کودکان و مراقبت ویژه است که اسفند ماه سال گذشته با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به گیلان  به بهره برداری رسید و دو بیمارستان خصوصی میلاد ۱۷۷ تختخوابی و بیمارستان درحال توسعه شفاء با ۷۲تختخواب پذیرای بیماران حادتنفسی و کرونایی در شرایط فعلی می باشد.

بیمارستان قدیمی سیدالشهدای لاهیجان نیز هم اکنون با ۵۷ تخت ، قرار است برای بیماران کرونایی تجهیز شود.

لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.