تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

انتقال بیماران غیر کرونایی به بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان

  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
انتقال بیماران غیر کرونایی به بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان

ذبیح‌ نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ماحصل بازدید دبیر کل هلال احمر کشور از بیمارستان پیروز لاهیجان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور دیشب بازدیدی از بیمارستان پیروز لاهیجان داشته و بعد از مشاهده و شناسایی مشکلات این بیمارستان قول هرگونه همکاری را […]

ذبیح‌ نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ماحصل بازدید دبیر کل هلال احمر کشور از بیمارستان پیروز لاهیجان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور دیشب بازدیدی از بیمارستان پیروز لاهیجان داشته و بعد از مشاهده و شناسایی مشکلات این بیمارستان قول هرگونه همکاری را داده و به زودی بعضی از تجهیزات جمعیت هلال احمر به این بیمارستان منتقل می شود.

وی با قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر با پرسنل بیمارستان پیروز لاهیجان گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور و گیلان، داوطلبان و جمعیت هلال احمر همکاری بسیار زیادی با پرسنل، پرستاران و بیماران بیمارستان پیروز و دیگر بیمارستان های استان در زمینه حمل و نقل بیماران و توزیع ماسک داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر تجهیز بیمارستان پیروز لاهیجان افزود: در این چند روز رایزنی‌های بسیاری با نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت به استان گیلان داشته و مقرر شد دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان پیروز اختصاص و سهمیه داروی مورد استفاده برای درمان ویروس کرونا در این بیمارستان دو برابر شود.

نیکفر از تجهیز بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: تا چند روز آینده بیمارستان سیدالشهدا برای درمان بیماران غیر کرونا تجهیز شده و تمام بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان به بیمارستان پیروز منتقل می شوند.

وی با اذعان به اینکه تجهیزات حفاظت شخصی پرستاران به زودی به گیلان منتقل می شود، تصریح کرد: با وزارت دفاع هماهنگی‌های لازم انجام شده و در روزهای آینده تجهیزات حفاظت شخصی پرستاران به استان گیلان منتقل و همچنین با مجوز وزارت بهداشت ۱۰۰ هزار ماسک به گیلان در روز آینده اختصاص داده می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با درخواست از دستگاه‌های نظارتی در خصوص برخورد جدی با احتکار کنندگان تجهیزات حفاظت شخصی گفت: با توجه به اینکه کشور در شرایط بحرانی به سر برده و افراد و همه نهادها در حال تلاش برای رفع بحران هستند عده‌ای سودجو از این فرصت استفاده کرده و با احتکار ماسک و تجهیزات حفاظت شخصی سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازند.

نیکفر پرستار را خط مقدم مقابله با کرونا دانست و بیان کرد: در این چند روز به مردم توصیه می‌شود خود را در خانه قرنطینه کنند، پرستاران و پزشکان جمهوری اسلامی ایران به صورت جان بر کف در حال تلاش برای سلامتی بیماران کرونایی بوده و به راستی که خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.