نگین شمال / در این همایش که با حضور فرماندار لاهیجان، معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان، رییس سازمان چای کشور، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی گیلان، رؤسای ادارات و مدیران دستگاههای اجرایی لاهیجان در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، برگزار شد، دکتر حمید شکری خانقاه از مدرسان مطرح روابط عمومی کشور سخنرانی کرد.
حمید شکری خانقاه در این همایش، روابط عمومی را یکی از بخش های مهم هر سازمان و وزارت خانه دانست و گفت: روابط عمومی ها برای موفقیت می توانند پنج اصل پذیرش، قدردانی، تایید، تحسین و توجه را مورد اجرا قرار دهند.
وی در این جلسه مباحث مهم حوزه روابط عمومی در سطح دستگاههای اجرایی را مطرح و خواستار توجه مدیران و کارشناسان روابط عمومی به مبحث دانش افزایی شد.
وی با بیان اینکه گیمیفیکشن میتواند به عنوان یک طرحواره ارتباطی و یک جعبهافزار مؤثر برای جذب و نگهداشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابطعمومی استفاده شود، افزود: لاهیجان، پایتخت و شهر جهانی چای است و با استفاده از ظرفیت و اجرای گیمیفیکیشن می توان برای معرفی چای ایرانی و جلب نظر بیشتر مردم به سوی این تولید داخلی اقدام کرد.
وی اضافه کرد: چای داخلی دارای فوائد بسیاری بوده که در صورت تبلیغات درست و بسته بندی مناسب و نشان دادن برتری های این چای نسبت به چای خارجی می توان علاوه بر جلب نظر مردم نسبت به حمایت از تولید داخلی چای کار کرد.
لازم بذکر است این همایش با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی گیلان، شهرداری لاهیجان، فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و سازمان چای کشور و با بیش از ۴ ساعت در دو بخش در سالن های حزین و خواجه نصیر دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، فرماندار و رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از دیگر سخنرانان این همایش بودند.
مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی با قدردانی از برگزاری چنین همایشی خواستار تداوم این همایش ها شدند.