تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

داماش با تساوی مقابل سایپا در لیگ یک ماندگار شد

  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
داماش با تساوی مقابل سایپا در لیگ یک ماندگار شد
تیم داماش گیلان در هفته پایانی لیگ دسته اول کشور با تساوی مقابل سایپا در لیگ یگ ماندگار شد.

به گزارش نگین شمال تیم های فوتبال داماش گیلان و سایپا کرج  دوشنبه و در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

در نیمه نخست این دیدار، داماشی ها با حمایت همه جانبه طرفداران خود بازی را هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که نتیجه این کار گل رضا زاهدتبار در دقیقه ۱۰ بازی بود که با یک ضربه سر به سود تیم داماش به ثمر رسید.

 

پس از به ثمر رسیدن این گل، بلافاصله بازیکنان تیم سایپا توانستند تنها پس از ۲ دقیقه توسط سیدپیمان میری بازی را به تساوی بکشانند اما این پایان کار نبود و سه دقیقه بعد و در دقیقه ۱۵ این تیم داماش بود که موفق شد با گل حسین ابراهیمی نتیجه را ۲ بر یک کند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در نیمه دوم این تیم داماش بود که بر بازی تسلط داشت و در نهایت نیز در دقیقه ۶۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه حسین ابراهیمی از تیم میزبان توسط نیما علیپور، دروازه بان سایپا مهار شد.

 

اما این پایان کار نبود و تیم سایپا بالاخره توانست در دقیقه ۶۵ توسط یاسین جرجانی به گل دوم خود دست یافت تا بازی در نهایت با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

 

تیم فوتبال داماش با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و با توجه به شکست تیم دریا بابل مازندران، بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه خود را در جام آزادگان حفظ کرد.

 

خبرنگار :حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.