تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0
سیاوش خداپرست رئیس هیات کاراته لاهیجان :

خبرنگاران پیشگامان اطلاع‌رسانی هستند

  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
خبرنگاران  پیشگامان اطلاع‌رسانی هستند
خبرنگاران به عنوان پیشگامان اطلاع‌رسانی، نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی و انعکاس وقایع دارند.

به گزارش نگین شمال سیاوش خداپرست رییس هیات کاراته شهرستان لاهیجان در جمع خبرنگاران گفت :خبرنگاران به عنوان پیشگامان اطلاع‌رسانی، نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی و انعکاس وقایع دارند. تلاش‌های آن‌ها در جمع‌آوری، تحلیل و انتشار اخبار و اطلاعات، اساسی برای دموکراسی و آمایش سرزمینی است. در ایران، خبرنگاران با چالش‌های متعددی روبرو هستند، اما با وجود این، به ارائه گزارش‌های دقیق و به‌موقع ادامه می‌دهند. این تعهد به حرفه‌ی خبرنگاری، به‌ویژه در زمان‌هایی که اطلاع‌رسانی دشوار است، بسیار ارزشمند است.

 

وی گفت: ورزش کاراته نیز، به عنوان یکی از رشته‌های محبوب در ایران، توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است. میزبانی مسابقات استانی و ملی ، نشان‌دهنده‌ی پیشرفت قابل توجه در این رشته و توانایی هیات کاراته لاهیجان در برگزاری رویدادهای ورزشی با استانداردهای بالا است.

 

خداپرست افزود:افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران، به‌ویژه بانوان کاراته‌کار لاهیجانی ، نشان‌دهنده‌ی پتانسیل و تعهد آنها به توسعه ورزش همگانی و حمایت از ورزشکاران است.

 

رییس هیات کاراته لاهیجان که رییس کمیته ورزشی ایسکو کشور نیز است به تشریح فعالیت های این سازمان پرداخت و گفت، ایسکو به عنوان سازمانی که مشاوران و متخصصان کشورهای ملل اسلامی را گرد هم می‌آورد، می‌تواند نقش مهمی در توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایفا کند. این سازمان با ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی و تبادل دانش، می‌تواند به تقویت روابط و همکاری‌های بین کشورهای اسلامی کمک کند و به پیشرفت مشترک منطقه‌ای بیانجامد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.