تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0
فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

بیانیه خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر باتوجه به ورود ۵ میلیون گردشگر به استان گیلان بیانیه ای منتشر کرد .

  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
بیانیه خسرو آرنگ  فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر باتوجه به ورود ۵ میلیون گردشگر به استان گیلان  بیانیه ای منتشر کرد .
مهندس خسرو آرنگ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ارتباط با خروج بخشی از گردشگران داخلی و عادی شدن شرایط جایگاه های سوخت و تدارک مایحتاج اساسی ومعیشتی مردم در واحدهای صنفی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ؛

بیانیه خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر باتوجه به ورود ۵ میلیون گردشگر به استان گیلان بیانیه ای منتشر کرد .

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز شهرستان آستانه اشرفیه.اینجانب ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه بدلیل شرایط پیش آمده در جایگاه های سوخت،  نانوایی‌ها، ترافیک سنگین شهرستان ‌و تاخیر در تهیه اقلام پروتئینی خاطر نشان ساخت :در هفته جاری بدلیل تعطیلات متوالی  بیش از ۵ میلیون نفر گردشگر وارد استان گیلان شده و طبیعتاً” این حجم از مسافرت در استان در این بازه زمانی کوتاه بی سابقه بوده، و همانطورکه مشاهده فرمودید، مشکلاتی را برای شما شهروندان عزیز بهمراه داشته اینجانب به شما همشهریان عزیز اطمینان میدهم از ظهر امروز جمعه ۱۴۰۳/۶/۱۶شرایط بسوی عادی سازی پیش رفته و از میزان تجمعات و صفوف در واحد‌های صنفی کاسته خواهد شد ،همچنین با عنایت برنامه ریزی و تدارکات صورت گرفته مشکلی در  ارائه خدمات به مردم عزیز پیش نخواهد آمد، لذا در صورت ملاحظه تخلفات احتمالی موارد را با شماره تماس( ۰۹۱۱۱۳۱۴۳۰۲_ خسرو آرنگ)  اعلام فرمایید.

باتشکر

خسرو آرنگ_ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.