تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
0
رییس هیات جانبازان و توان یابان گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی جانبازان و توان یابان قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی گیلان

  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی جانبازان و توان یابان قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی گیلان
مسابقات والیبال نشسته ساحلی جانبازان و توان یابان قهرمانی کشور با عنوان يادواره شهدای گلگون کفن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی منطقه آزاد انزلی، استان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش نگین شمال قنبری، رئیس هیئت جانبازان و توان یابان استان گیلان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این مسابقات در سال جاری با حضور ۳۶ تیم از ۱۹ استان کشور در ذو بخش آقایان و بانوان  برگزار می‌شود.

 

وی افزود: “با وجود مشکلاتی که به دلیل وضعیت لبنان و منطقه پیش آمد، ما همچنان افتخار میزبانی دو کشور را داریم و این مسابقات با تاخیر انجام خواهد شد.”

 

قنبری همچنین به نکته‌ای جالب اشاره کرد و گفت: “برای اولین بار در ایران، داوران خانم در این مسابقات برای آقایان قضاوت کردند.”

 

در مجموع، هیئت ورزشی جانبازان و معلولان با ۳۰ رشته ورزشی فعال، شامل والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شنا، تیراندازی و دیگر رشته‌ها، سعی کرده تا در تمامی ۱۴۰ رویداد ورزشی برای جانبازان و معلولان مشارکت داشته باشد.

 

در سال ۱۴۰۲، هیئت استان گیلان ۸ ورزشکار را به مسابقات پارا آسیا در چین اعزام کرد که ۳۰ درصد از ورزشکاران و مربیان فدراسیون از این استان بودند. در این رقابت‌ها، آقای میثم علیپور موفق به کسب مدال طلا، آقای محسن بختیار مدال برنز در رشته وزنه‌برداری و خانم مریم عبدالله پور مقام پنجم را کسب کردند.

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.