روسای ادارات موظفند روابط عمومی دستگاه اجرایی خودرا مکلف نمایند تا پاسخگوی سوالات و انتقادات مردم باشند.
🔸از تلاش های فعالین فضای مجازی و رسانه تشکر وقدردانی مینماییم.
🔸نسبت به مطالبات مردم که در برخی موارد دچار کمبودهایی هستیم ، عذر خواه هستیم ،ضمن اینکه فرهنگ نقد پذیری باید بیش از پیش درجامعه ایجادگردد.
🔸 قبل ازشیوع کرونا در مصاحبه هایی ازقبل نیز اعلام نمودم ،موضوع اطلاع رسانی در مورد کرونا باید زودتر آغاز میشد ، در چندماه اخیر آگاهی بخشی رسانه به خوبی انجام گردید.
🔸مطالبات رسانه ها در عملکردو تصمیم گیری مدیران تاثیرمثبت دارد و اگر رسانه با رسالت صدای مردم بودن ، فعالیت نمایند و نماد واسط بین مردم وحاکمیت باشند و حاکمیت صدای مردم را بشنودبسیاری از معضلات پیش نمی آید که این مهم در کرونا انجام شد.
🔸ما به کمک رسانه ها از پنجره های گوناگون به حل مسائلی مانند کرونا می نگریم.
🔸 با توجه به اینکه در سال آخر دولت به سر می بریم و با وجود تحریم های ظالمانه و همچنین کاهش درآمدهای نفتی، مردم تحت فشارهای معیشتی و اقتصادی هستند و اعمال محدودیت برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا امکان پذیر نیست و اگر محدودیت ها را بیشتر نماییم وضعیت اقتصادی و گردش مالی با مشکلات روبرو خواهد شد وتنها راه نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعملها و پروتکل های بهداشتی می باشد ، در این راه نظارتهای دولتی کافی نیست و همراهی و نظارت های مردمی باید افزایش یابد و از ظرفیت رسانه ها استفاده شود .
🔸️افزایش آگاهی و دانش مردم رسالتی است که انجام آن بر شانه های خبرنگاران و اصحاب رسانه است.