تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
4

افتتاح ۱۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان در لنگرود

  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
افتتاح ۱۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان در لنگرود
فرماندار لنگرود در جمع خبرنگاران با گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از افتتاح ۱۳۳ پروژه بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش اختصاصی نگین شمال ، جلالی با بیان اینکه در ۴۴ مین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۳۳ پروژه در قالب ۱۶۱ میلیارد تومان هزینه در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود افزود: این پروژه ها در حوزه‌های آبرسانی ،مخابراتی ،عمرانی ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی ،راهداری و حمل نقل و افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد است.

فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد :انقلاب اسلامی مانند شجره طیبه ای که میوه های ایستادگی چهل چهار ساله خود را بصورت عزت ملت سربلندی سیاسی و پیشرفت و نوآوری‌ در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی و از جمله آنها کوتاه نیامدن در مقابل استکبار جهانی است که الگوی هستیم برای ملل دنیا و در راس آن محور مقاومت که عزت بسیار بزرگی است که نسیب ملت بزرگ ایران شده است.

جلالی به تشریح برنامه ها و افتتاح پروژه‌های عام المنفعه در ایام دهه فجر در لنگرود پرداخت و گفت : رینگ آب دور شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب روستاهای چاف و چمخاله، دو دبستان در تازه آباد چاف و مادیان گوابر،۱۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد ،پروژه ها و اصلاح شبکه برق ،طرح اشتغال زایی کمیته امداد،زیرساخت ها و آسفالت راه های روستایی ،سردخانه شهرک صنعتی نالکیاشر ،ایجاد دکل های مخابراتی ،پرورش ماهی های خاویاری و گلخانه گل های زینتی از مهمترین پروژه‌های است که با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد: بیمارستان بزرگ شهید املاکی کومله و موزه ابریشم شلمان در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می‌رسد کارخانه کمپوست برای پسماند زباله در دست احداث است که در سال آینده ساخت آن به پایان می‌رسد.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران از رسانه ها خواست مثل همیشه بازوان پرتوان مسئولان باشند و اقدامات دولت را منعکس کنند تا مردم از اقدامات مسئولان باخبر باشند.

خبرنگار ؛ حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.